Aug 29, 2008, 9:57 PM

Щастие без щастлив край... 

  Essays
1409 1 6
1 мин reading

 

 

Мислил ли си някога, че щастието ти зависи от някой. Не, не просто от "някой", а от точно определен човек. Но си сигурен, че той няма да те направи щастлив. И не, не защото не иска, а защото се страхува повече и от теб. И тогава ти нямаш избор, освен да се бориш или просто да го чакаш да те подмине, защото си сигурен, че той няма да те спаси от нещастието. И не, не защото не иска…

Но какво става, когато всичко се обърне срещу теб? Даваш от себе си, опитвайки се да помогнеш на себе си, или най-вече на него, докато от теб не остане нищо. И тогава отново ти трябва помощ. Помощ от човека, на когото си се опитвал да помогнеш с последни сили. Помощ, която никога не си очаквал. Помощта, която ти е най-необходима. Помощта, която вероятно няма да получиш.

И тогава всичко се преобръща… за пореден път. Въпросът е: “Това ли е окончателната позиция?” Или всичко ще продължи да се променя, докато ти не издържиш. Докато не прескочиш парапета. И чак тогава той ще разбере, какво е изгубил. А нужно ли е това да се случва?

© Янита All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • в началото ще ти е трудно,но трябва да бъдеш силна и да си наложиш волята да го забравиш.На всеки се случва,а щом не е споделил любовта ти го разкарай.....той не те заслужава!
  • Яааа...трябва просто да спреш да го обичаш... не забравяй , че ние сме да теб :*
  • Това, което не ни убива ни прави по-силни. Това е Живота!
  • Тъжно е, когато щастието ти зависи от един точно определен човек, чието щастие пък не е с теб... А пък ти си щастието на друга страдаща душа...
  • Може би ако ние хората не сме чак толкова големи егоисти можеше и щастливи да сме, ама УВИ... ЕГОИЗЪМ тва е положението...генерално обобщение, нали
  • Когато прескочиш парапета, как ще стигнеш до хубавото, което ти предстои? Щастието и нещастието не са само черно и бяло. Има и сиво... Много сиво има в тоя живот!
    Правиш генерални обобщения от мноооого частен случай!
    Завиждам ти!
Random works
: ??:??