Mar 24, 2010, 10:16 PM

Синдром на обувката, по-малка с два номера 

  Essays » Personal
1674 0 2

Някой реши, че съм болна и ми се назначи за психотерапевт. Така е решил. Не му попречих на „терапията”, щом така е решил, но не ми е от помощ. А дали се нуждая от такава? А дали се нуждая от неговата? Всеки сам си решава и си избира психотерапевта.  За да се проверя, да проверя и него се измъчих максимално. Но започнах да чета Хорхе Букай и си намерих  психотерапевта. Много „Приказки за размисъл” и „Нека ти разкажа” ... та  нека да преразкажа... за човека, който си купил обувки с два номера по-малки. Та и аз като него носих едни обувки с два номера по-малки доста време. Оказа се, че съм „болна” от… „синдрома на обувката, по-малка с два номера”. Е, да, няма да си кривя душата, доста ме нараниха. Все се опитвах да разбирам… и се винях, винях… дотогава, докато разбрах кога  удоволствието е голямо...  когато събуеш обувките! Та и аз така. Събух тесните обувки.  

 

Препоръка: Ако ви стягат чепиците, събуйте ги навреме!

 

Извод: "Нищо истински ценно не може да се постигне с усилие".

© Вяра Николова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Благодаря Бо, благодаря .." И това ще мине " ..
  • Чудесно казано!
    А когато те боли в мига, в който я сваляш стискаш зъби и си мислиш "И това ще мине"

    " Нищо истински ценно не може да се постигне с усилие"
    Трудно ми беше да го повярвам, много трудно, но е така!
    Поздрави!
Random works
: ??:??