Jun 18, 2008, 7:45 AM

Смисълът на живота 

  Essays » Phylosophy
3638 1 2
1 мин reading
Смисълът на живота

Да се родиш и да станеш човек.
Да се бориш и да отстояваш позициите си.
Да побеждаваш и себе си в най-трудните битки.
Да не се страхуваш от неочакваното, защото бъдещето е в промяната.
Да се изправиш гордо, когато падаш и да продължаваш да вървиш, колкото и трудно да е.
Да не губиш вяра, защото без нея шансът да оцелееш е по-малък.
Да не спираш по пътя към мечтите си, колкото и трънлив да е той - някой ден от тръните ще се родят рози.
Да правиш това, което си обещал/а, защото отложиш ли го, никога няма да го направиш.
Да бъдеш честен с хората около теб, така и те ще ти върнат същото.
Да не пренебрегваш чуждите интереси - мечтите са най-ценното, което хората имат.
Да не бягаш от отговорност - това са просто изпитания, които трябва да минеш.
Да не се отказваш от решенията, които си взел/а - шансът е странно нещо, може пък точно това да е най-правилното решение.
Да не обясняваш - малко хора биха разбрали.
Да прощаваш - в днешно време прошката е сила, която си длъжен да приложиш.
Да не клюкарстваш - запомни, че рядко в клюките има нещо вярно.
Да се надяваш - без значение в какво.
Не се надяват само онези, които няма в какво да вярват.
Да работиш добре - добрата работа винаги е добре възнаграждавана.
Да цениш себе си, защото харесваш ли себе си, и другите ще те харесват.
Да не мразиш - омразата е дело на безсилните, които не могат да простят.
Да се вслушваш в ехото на грешките си. Чуеш ли тяхното ехо, значи няма шанс да ги повториш.
Да приемаш съвети само от хора, които наистина ти мислят доброто.
Да помагаш - помощта винаги намира своята отплата.
Да обичаш - Любовта е онова нещо, за което цялото човечество е убедено, че носи щастие.
Да се усмихваш - това е знак, че си доволен от себе си, че си щастлив и най-после си открил смисъла на своя живот!

© Дияна Иванова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Невероятно силно есе.Жалко,че останаха много малко хора,който не само са съгласни с написаното,но и го прилагат в живота си.Естествено,че всеки има недостатъци,но все пак света е в нашето съзнание.Животът си го определяме ние,а няма нищо по-хубаво от това хората около теб да са щастливи,защото ти си направил нещо за тяхЕВАЛАТА направо и 6
  • много интересно и хубаво написано поздрав
Random works
: ??:??