Обществото беше пияно. То беше опиянено. Беше лигаво и гадно, лепкаво и мазно. Беше кич. Беше смесица от алкохол и ‘Be My Lover'. То мразеше София, защото беше от Варна... И Варна, защото беше от София. И без това омразата бе основната му функция. То имаше само една цел - да мрази, да мрази, да мрази докрай, до изприщване, да мрази до безсмисленост. В омразата си, то обичаше да обича. И обичаше мен, спящия на леглото алкохолен наркоман. Ръчкаше ме, буташе ме, задушаваше ме с обичта си... И крещеше на всички ‘Lay All Your Love On Me'. То бе смог. Безкраен смог. И дишаше от този смог. Дишаше изпаренията и се кефеше на живота. Дишаше като дърво, обичащо въглеродния диоксид. И беше разцъфнало, напъпило, пролетно. Мръсотията го караше да цъфти, да бъде чисто. Безоловният бензин даваше чистотата му. А горе. Горе бе стерилно. Там нямаше мръсотия. Имаше само кристално синьо. Студено синьо. Нищо. Кристално нищо. Студено синьо нищо. Животът и щастието бяха долу, при смога. Чистотата беше при смога. А истинската чистота... тя агонизираше от самота. Тя си дремеше там горе и беше студена. Беше безлична, тъй като нямаше кой да й придаде лице. Беше кръгла нула и се надуваше пред мръсотията с красотата си... А аз. Аз дишам от смога, някъде там на леглото от бренди и ви наблюдавам. Аз съм там, сред вас, не ми се чудете... Просто го чуйте. То издава звук, не можете да пропуснете да го чуете. Просто няма как. То бие, бие, бие. Сърце, сърце, сърце!
Sofia
19.01.2007
2:27 AM
© Владимир Белов All rights reserved.