Jun 22, 2010, 10:55 PM

Сутрешна разходка 

  Essays » Citizen
1533 0 2
1 мин reading

 

   Днес се разходих, но не в парка, а из сутрешните блокове на телевизиите. В първата телевизия, на която попаднах, вървеше ожесточен спор за предстоящия парад на гейовете, нещо, за което според мен изобщо не трябва да се говори, камо ли да се спори. Прескачайки неопровержимия аргумент в полза на това кое е нормално и кое не, каквото е раждането на деца, присъстващият гей и водещият В.С.  разпалено доказваха колко нормална е тази безплодна аномалия – хомосексуалната любов, хвърляйки обиди срещу опонента – клиничен психолог,  доколкото разбрах.  Водещият намери за неуместно позоваването на  мъжа на Библията, а за справедливото му искане да не се демонстрира пред детето му нещо, което той категорично отхвърля, каза, че не е възможно парадът да влияе на сексуалната ориентация на децата и това е най-голямата глупост, която е чувал в студиото. Бих казала, че глупостите изричаше той, ако, разбира се, не са му платили за защитата, в такъв случай ние, зрителите, сме глупаците. Ядосано превключих. В следващата телевизия попаднах на интервю със студенти от Художествената и Музикална академия, по повод орязването на бюджета им, което според тях ще доведе до запечатването им. Едното от момчетата зададе въпроса, защо всяка година расте бюджета на армията и полицията, при положение, че на практика нямаме армия и полиция, който така си и увисна.

   В третата телевизия бяха дошли почернени майки с цялата си мъка, да искат справедливост, тъй като убийците на техните деца или не бяха получили присъди, или бяха получили, но това не попречило да ги пуснат на свобода.

    След тази разходка се запитах, за кой ли пореден път вече, какви права имат нормалните хора, които искат да живеят, учат и работят, спазвайки законите на държавата, а и  нравствените такива и докога ще сме обезправени?

© Изидора All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Благодаря, Анна! Май наистина няма смисъл, щом почти никой не се вълнува от това. Дали пък въобще са останали хора, които искат да живеят по законите на нравствеността?
  • И аз се чудя,постоянно се случват събития,които ме ядосват,но дори да го правя няма смисъл.Например в нашето село,някакъв циганин отишал при кметицата ни и искал да се направи път,щото дърветата му драскали колата.Там дето са главните улици е такъв бардак,пълно е с дупки,а тя му изпълнила желанието,та чак и асвалтиран път направили с бурдюр,то на центъра няма такъв,те в махалата сложили.Много се дразня,що трябва да им се подмазва на тия цигани?!Та ние българите не го правим.И за к`во,за избори била работата.(извинявай малко се отклоних от темата)
Random works
: ??:??