Nov 18, 2021, 10:14 PM

Свят, в който те няма, Господи! 

  Essays
645 0 3
1 мин reading

 

Когато стените станат повече от бариерите /може би/ е време да си тръгнеш от представлението. Отказът не е непременно нежелание. Да проявиш наивност в илюзността на ставащото поставяйки на изпитание принципите си, е слабост. Казват, че човек надделява слабостите си, като преодолява своите зависимости. Не всяка форма на зависимост обаче е недостатък.

Зависимостта от морала, прави свободата поносима.

Зависимостта от чувствата - животът пълен.

Изборът - Достойнство - предполага отстояването на ценностни позиции,на принципи неподлежащи на договаряне. Всяко едно поставяне на етикет, води до ефекта на доминото - същностен /стойностен/ разпад.

Така, подчинявайки съдържанието на формата, стесняваш съзнанието лишавайки мисловния процес от мащаб.

...........................................................................................

Защо си причинявам(e) всичко това?

...........................................................................................

Не може да е толкова трудно!

Не може да няма начин!

Всяко възможно достижение, е въпрос на мотивация.

Страхът, е функционираща слабост.

Недостигът на култура поражда /почти винаги/ действен идиотизъм... ... ...

Е и!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Дали мисленето може да прецака удоволствието?=?

..............................................................................................

Какво да "облека" - меката дреха на обстоятелствена досада или строгата тога на аристократ на рециклирани усетности /думности/?=?

.................................................................................................

Измислих си Свят без теб, Господи. Но представата, съвършената представа за теб ми липсва, физически ми липсва. Възможно ли е????????????

© Димитър Георгиев All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Такъв свят не съществува Не търси представи, които са извън представите ни. Както се казва - липсва обхват
  • Такааа....
    Първо благодаря,направили сте си труда да прочетете написаното от мен.
    Конкретно,зависимост не е равнозначно на робуване.Моите чувства са мои приятели.Те са инструментът чрез който се опитвам да претворявам сътвореното.
    "нежни самоубийци" - вероятно,сте имали в предвид нежни убийци.Няма как самоубивайки се /те чувствата/ да доведат до "убийство от страст".
  • "Зависимостта от чувствата - животът пълен." - кой живот? Зависимостите са "нежни самоубийци", бягства от реалния живот. А зависимостта от чувствата води до самозаблуди, параноя и... да не изброявам още, все неща, които могат да доведат до непоправими последици, една от които е "убийство от страст".
Random works
: ??:??