Oct 26, 2007, 11:42 PM

татко, защо ме изостави :( 

  Essays » Personal
3309 0 4

     Татко, защо ни изостави... мен, мама, брат ми... защо? Защо един ден просто си трагна?... Защо не мога да те намеря никога, когато ми трябваш, а когато те намеря, е вече късно? Защо никога не си изпълняваш обещанията, никога не си казал нещо, което да изпълниш?... ЗАЩО???

     А аз - глупачката, продължавам да ти вярвам и да си мисля, че ти пука за мен!!!... винаги си казвам "Той ми е баща, трябва да му пука за мен"... но винаги се лъжа... ВИНАГИ!!!  

     Кога ще започнеш да мислиш и за мен... когато остарееш и останеш сам!?!? Когато имам всичко, а ти нямаш нищо!?!?... Но знаеш ли, тогава ще е късно... тогава ти ще си казваш "Тя ми е дъщеря, трябва да и пука за мен"... а аз ще постъпя както ти с мен... ще се правя, че не те забелязвам, тогава за мен ще си мъртъв!!!... От този момент нататък аз нямам баща... И знаеш ли, заклевам се в най-святото за мен, че ще ме молиш... но ще бъде късно!!!

© Мариета Трендафилова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Поли не е така, защото на тоя свят хората са различни! Искам да дам 1 примир с МОЯ баща! Той също така постъпваше - удряше майка ми, псуваше я , идваше си от работа и само пред ТВ-то беше като нямахме КОМП, а след като ми го ПОДАРИ на МЕН пак сядеше.Аз харесвам баща ми, не защото ми е само баща, защото не пие, дава си парите , но просто като трябва да се свърши работа в къщи трябва да го прави на сила! Това в продължение на 20год. го търпеше майка ми е преди 8 месеца се разведоха. Сега майка и е много спокойна и не се нервира за щяло и нещяло! ЕСЕТО Е СТРАХОТНО! МЕН ЛИЧНО МНОГО МИ ХАРЕСВА !
  • Болезнена тема за мен самата засегна мила Мариета. Самоче разликата е,че не ТОЙ си тръгна от мен,а АЗ от него. Боли мила - знам!! Повярвай ми и за двете страни е много болезнено. Бъди уверена,че наистина ще дойде ден за равносметка!! Ще ти е нужен разум за да постъпиш правилно,когато дойде момента. Успех!!
  • Може би бащати не винаги е до теб,но съм сигурна,че те обича!А и съм сигурна,че като пораснеш и ако ти поиска помощ ще му помогнеш,все пак ти е баща...Може да си е тръгнал,но това не значи,че ви е изоставил.Може би трябва да общувате по-често и да не чакаш той да прави първата крачка,може би не я прави,защото го е срам,че ви е оставил.Прекалено много "може би" стана,ти трябва да решиш!Успех!
  • Не бъди толкова категорична.
    В този свят има и добри и лоши хора.
    Ти от кои искаш да бъдеш?
Random works
: ??:??