Jul 27, 2010, 1:29 PM

Защо? 

  Essays » Phylosophy
1527 1 0
1 мин reading

  Защо? Този въпрос е толкова разпространен... И винаги отговорът е различен, защото въпросът, макар и състоящ се от една малка дума, никога не е един и същ.
  Толкова много хора си задават този въпрос. И се случва никога да не получат отговор. Защото не всички отговори на този въпрос съществуват. А понякога още при задаването му знаеш отговора.
  И все пак - защо? Защо се получава така, че дори за да дадеш отговор, трябва все пак да попиташ нещо? И как се получава така, че този въпрос е най-често задаваният?
Защо? Ами защото. Защото няма отговори без въпроси. Защото, за да живееш, трябва да знаеш. А за да знаеш, трябва да зададеш един въпрос - защо?
  Този въпрос е ключов към толкова много знания и към толкова други въпроси. Защо да няма извънземни? Защо Земята се върти? Защо хората мислят? Защо съществува животът? Това са толкова много въпроси, които не получават отговори (защото никой не ги знае), а подтикват към други въпроси, раздвижват дълбоко заспалото любопитство и събуждат жаждата за знания.
  А защо в момента четеш това и защо изобщо го пиша? Не знам. Може би просто има прекалено много въпроси, останали без отговор...

© Тара All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??