Dec 18, 2018, 4:45 PM

А за някои е хоби 

  Prose » Epigrams, Miniatures, Aphorisms
611 5 10

Любовта е музика.

Музиката е любов.

Моля, не пейте фалшиво!

© Румяна Друмева All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Гавриле, благодаря ти много, много! По - тиха музика и по- силна,истинска любов ти пожелавам, за предстоящите празници а и след тях!
  • Както казват надолу по Македонско - "Да ти се връща Тъпкано!"
  • Благодаря, Момчиле! Изненада ме с появата си! Благодаря ти, хубаво е! Весели , усмихнати празници и много вдъхновение ти пожелавам!
  • За жалост - разполагам само с пет петолъчки! Тук са необходими доста повече!!! Браво и Весели празници!
  • Благодаря ти, Иржи! Приятно ме изненада с посещението си! Благодаря и за коментара. Топлиш, топлиш! Благодаря ти!
  • Благодаря ви, Петър, Хел, че посетихте, прочетохте и изразихте.Всички които творят и представят душата си на показ, имат там, в нея, една струна повече от другите! Те дори и да искат, не могат да „пеят фалшиво“! Отнася се за другите, дето влизат с калните си обувки там и газят безпардонно, в душите ни! Дори се радват, че са успели да ни наранят! А ги има. Веси–Еси им казва„ Ампутирани“! И все пак, наближават празници! Усмиви, радостни мигове, Обич и много Любов ви пожелавам!
  • Много добре изразена любовта и особено ми хареса апела накрая!Чудесно е,Руми!
  • Благодаря, Младене! Ти знаеш защо! Слънце в душата,през зимните дни а и след тях, ти пожелавам!
  • Ми някои толкова си могат, не всички са музикални
  • Опитваме се. 😊
Random works
: ??:??