Apr 28, 2021, 8:20 PM

Адов кръг 

  Prose » Others
558 1 2
1 мин reading

         Пропускай думите ми. Аз съм щастлив в лудостта си!

         Ще ме галиш със слова. Ще се интересуваш от мен. Ще ме търсиш. Ще ме ухажваш, ще ми правиш услуга. Ще ме караш да се чувствам Господар.
         Тичай... преди да е станало късно. Докато съм още нова тръпка в живота ти. Докато не обсебя свободното ти време. Тичай... за да сме наравно. Ти ще бягаш от навика душата ми да привлича истинското, готово да ме обича. Аз ще препускам по слабостта да сменям бързите удоволствия.
        Обича ме от душа само една жена. И тя често си тръгва. Но винаги се връща. Научи се да предпазва себе си точно когато започва да желае повече, отколкото мога да...
       Колко си млада! Невинна си още. А аз нося болките си с години. Товар от меланхолия, собствени убеждения и вярвания. Не се побирам в „спокойното“ на познатия цикъл.
       Вълнуват ме златисти и червени коси. Понякога предпочитам сериозните разговори с чернокоските. Кестенявите ме забавляват. Те са деца на всяка възраст. Импулсивни, весели и романтични. В очите им винаги има плам. Опознаят ли ситуацията – бурни вълнения изместват оранжевата картина. Но пък червеното има достатъчно сила да се бори и да предизвиква други бедствия...
         Така че... върви! Там те чака нещо, което заслужаваш и което заслужава теб! Аз съм далеч от храма на топлината. Моето царство е адов кръг. Живот, прехласнат по изкушения...

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=aMZ4QL0orw0

 

© А.Д. All rights reserved.

Събуждам се...
Разстроено пиано. Стара, позната мелодия. Кървящи сълзи върху бяло-черните клавиши. Меланхолията се разхожда като аристократка из стаята. Мухълът дебне като контрольор. Дори кактусът вехне от тази мелодия. Тъгата се е пропила навсякъде. Из цялата къща.
И дочувам тази тъжна мелодия. Ко ...
  851 
Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • https://otkrovenia.com/bg/stihove/dyjdovno-50
  • Изкушението ли създава изкусителя или обратно!?😉 Нима взаимността би могла да се заслужи?! Идеята за тичането от тук до там, и наобратно кого ли не привлича... Тя ли изгражда разбирането за "заслуженото"? Кой би искал да е затворен завинаги в "царството на своя адов кръг"?
    И си мисля, че героят ми става все по-симпатичен. ❤️ И... Поздрави, Ади!
Random works
: ??:??