Sep 28, 2010, 2:17 PM

* * * 

  Prose » Epigrams, Miniatures, Aphorisms
828 0 3

Когато си тъжен... Не си сам. Имаш компанията на твоите сълзи, които пречистват твоята душа и докато падат, ти дават ласката, от която се нуждаеш, когато чувстваш, че ти тежи от болката, усмихни се и се успокой, жив си и си спасен... И да чувстваш е част от живота...

Притеснявай се, когато няма да си тъжен, нито щастлив, нито ще плачеш, нито усмихваш. Дишаш... това е животът, дай си сметка.
Някой каза, че звездите винаги се нуждаят от една вътрешна експлозия преди да започнат да блестят...
Колко голяма трябва да е силата на любовта, за да можем да свалим маската на лекомислието и да отворим сърцето...

© Яна Веселинова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Пожелавам ти най-нежната експлозия в душата!Тогава ще грееш и светът ще бъде с една идея по-добър и светъл!
  • Чувствата са с нас, за да ни кажат: "Ти още дишаш..." Разумът е с нас, за да чуем: "Ти не се страхуваш". А сърцето е тук и то нашепва: "Ти си обичан и следваш мечтите си!"
  • Поздравления за тези така хубаво изказани мисли. Защо ли никой не е коментирал? Изненадана съм.
Random works
: ??:??