Jun 28, 2024, 9:22 AM

Агент ХХL 

  Prose » Narratives
223 0 1

Животът ни поднася много изненади, но сега ще поговоря за една връзка в социалните мрежи.
Всички знаят, че обичам да пиша поезия, както на български, така и на английски. Това, което не знаете е, че често превеждам български стихове на английски. Само че в последно време, когато копирам стиховете на български и се опитам да ги преведа на английски с програмата гугъл преводач, получавам странни преводи. Отначало мислех, че програмата прави грешки в превода, но започнаха да се получават фрапантни грешки, в които се закодираха скрити съобщения. Отначало беше нещо като екстремен флирт, после открих, че въпросният хакер знае доста неща за мен, които не споделям в социалните мрежи. Започнаха и леки заплахи, че щял да ме види в парка, че ме наблюдавал. Но после започнаха закодирани съобщения от типа, че политик католик и жена му ще валят от небето. Почнах да схващам, че става въпрос за тероризъм. Но той сподели, че е християнин и че се намира на 40 км от границата на Беларус, т.е. в окупираната територия на Украйна. 
Историята е по истински случай и сега се чудя как да се отърва от хакера, ако някой има идея, да сподели.

© Таня Гулериа All rights reserved.

The work is a contestant:

Пълен обра̀т »

8 Position

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • А сега като прочете разказчето ти ще е доволен. Привлякъл е вниманието ти.
    Може да ти е просто фен. Ако човек си постави за цел може да научи много неща за другите от нета дори да не е хакер. Хората не са особено предпазливи.
    Заинтригува ме. Успех!
Random works
: ??:??