May 13, 2008, 4:29 AM

Ало, Сийче, здравей, че бързам 

  Prose » Humoristic
1811 0 28
3 мин reading
 

- Ало, здрасти, Сийче, как си?! Айде стига си се оплаквала! Слушай да ти разправям! Ако знаеш моят простак какво изречение ми спретна?! „Жената не се удря дори с цвете, защото ще те попита за коя си го купил." Представяш ли си?! Абе и ти си права, на кого не се случва да каже някоя глупост. Обаче аз много се ядосах и излезнах веднага. Отидох до магазина и похарчих всичките пари дето ми даде да му внеса по сметката. Връщам се и му казвам: "Виж какво палто си купих!" Нула внимание, мила. Не, не е болен. Защо не ми вика? Защото гледаше мач, аз иначе ще смея ли? Жена не се удряла дори с цвете, нали видях, че не е купил никакви цветя, а и като гледа мач е като зомбиран горкият. Аз винаги така минавам метър. Като се ядоса, аз му казвам: нали ти казах, докато гледаше мача, не помниш ли?! И той се чуди... Като не помни, така е. И знаеш ли какво ми купи за рождения ден?! Кола, бяла, защото знае, че много мразя този цвят по принцип, прави ме дебела. Нарече ме даже жертва на диетите, представи си кой ми го казва! А на теб какво ти е купил твоят? Пръстен, с диаманти?! Леле, как те глези! Е това е мъж, а не като моя простак! Сега знаеш ли за какво ми се сърди?! Една позната онзи ден ме пита по телефона кой ми е купил колата и аз й казвам: Как кой, мъжът ми Боби. Виктор се казвам, ме поправя той. Е на кой не се случва да сбърка? Кажи ми, за такава глупост да ми се цупи, не го разбирам. Абе какво ми сравняваш. Е как няма да му вдигна скандал? Помня, че не му говорих цял месец. Ама тогава той ме нарече Лили, а аз се казвам Мими, различно е. Едно е Лили, друго е Вики. Различно е, разбира се. Айде и ти, не го защитавай. Ама как ще говориш хубаво за мъжете?! Ти била ли си скоро на психиатър? Запиши си час, аз ти казвам нещо си се повредила, скъпа. Твоят е мъж! Купува ти цветя, а моят какво, даде ми хиляда лева и ми вика: "Купи си каквото си искаш!" Как може такова отношение, кажи ми?! Простак, аз ти казвам. Вие иначе как сте, айде друг път ще ми разказваш, че гледам тука ми е оставил едни хиляда лева и като не ми е казал за какво са, сега се чудя дали да му ги внеса по сметката или да си купя някой парцал. Е кажи ми какво да правя? Така се ядосах, че ще ида да си купя нещо, та да ми мине. Само нерви с тоя моя. Какво?! Какви мъже имало? Аз ли не знам, нали гледам филми, моля те. То едни красиви, нежни, романтични... И само се чудят как да угодят на жените си, направо си припадам като гледам. Блазя им на тия жени. Какво, имало и такива дето биели жените си?! Нали ти казах, какви ги плещи моят, дето жената не се удря дори с цвете, защото... Е, кажи ми аз толкова ли говоря, та не смее едно цвете да ми купи? Толкова ли говоря, кажи ми?! Айде, друг път ще ми кажеш, че ще затворят магазините. Сега се чудя какво да си купя, не ми е лесно, айде чао, скъпа! И аз те целувам. Не те питах как си, но нямам време, радвам се, че поне вие сте добре... Пръстен с диаманти... Какви мъже има! Какво, само един диамант?! Леле, колко романтично! Чао, чао, закъснявам! После ще ти звънна да ти кажа какво съм си купила и тъкмо да ми разкажеш вие как сте, че все не ми остава време от тоя моя, къде го намерих?! Чао. О, щях да забравя, но после ще ти разкажа, като се върна, айде, до после, скъпа!

 

© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Възхищавам ти се на начина винаги да извърташ нещата в твоя полза. Ето, това му се вика фенка на себе си.
  • Ще ме прави да изглеждам по-дебела, с тая бяла кола, не го е срам! Криси!!!
  • Хахаха, на диета с бялата кола...Ех, сладкодумнице!...
  • Благодаря ти, Златенце!!!
  • Смях се от сърце!
  • Как си издържала толкова време, милата ми тя?! Сега ще ти звънна, ако знаеш какво ми се случи?! Отивам да махна боба от печката, че докато ти разкажа ще изгори и тенджерката. Иванова, вчера...един...По-добре по телефона, защото ще отидат поне два часа, а докато го напиша, леле до утре ще се разправяме. Набирам те, спирай да говориш с другите, моля те!!!
  • Добре, че не пиша всеки ден Видан, щеше да ти загорчи кафенцето, благодаря ти!!! Венец, тъкмо започна да ми липсваш и ето те пак!!! За островчето си много прав! Но какво да се прави като сте ни разсеянки?! Но пък ние сме за това, да ви подсещаме.
  • Поредна порция смях с кафето!Опасна си, Лажева!
  • Ало, Кире! Ще взема да ти се обадя, внимавай!!! Нинче, мерси!!! Вики, чакам рецептата! Дани, представих си те! Другия път да четеш полегнала!!! Борянче, поздрави на колегите! И им кажи, че не съм лудичка, само се правя! Стами, чакам го с нетърпение! Ако знае какво съм му замислила...Футбол ли?! Ще види той! Танче, какво й трябва на една жена?! Две топли думи и една кола, къща пълна с цветя, ето такива дребнички неща!!! Петинко, сега съм решила да напълнея, за да му кажа, че няма какво да облека и трябва да си сменя гардероба. Хак му е, нали иска да съм по-апетитна. Какви идеи ми идват, а?!Радостинче, зарадва ме!!! Магинко, обична моя, благодаря ти!!!
  • Страхотия си... !
    с обич, мила Светланке.
  • Е, не просто нямам думи! Супер зареждащо ми действат твоите разкази! Поздрав най-сърдечен!
  • Бързай, че ще затворят магазините!
    И гледай следващото да не е бяло, че като те знам с тия диети на какъв хал си...
    Айде, цунк* ти от мен за усмивките, Светланчик!
  • Ако историйката я беше написал мъж, щях да си помисля, че пак говори за блондинки. Ама , кажи сега, как да ни уважават, а?!
    Ама като се замисля, то и ние не сме за едното уважание. Я, бяла кола/ нищо че сме на диета/, може пък и пръстенче с диамантче! Няма да се разсърдим много.
    Посмях се Светле!
    Благодаря!
  • Лелей Светле ...идва европейското по футбол сега му е времето да се възплозваш пълноценно ,имаш един месец на разположение ,но до тогава има няма двайсетина дена ...Хехехе
    Сладкодумкеeeee ,скоро не ми е загорявала манджта хихихихх поздравеча
  • Ей, Светле...пак не се сдържах, да те прочета чак довечера в къщи, че в офиса веднага ме разконспирират, като чета твоите бисери! Благодаря за настроението и усмивките от мое име, и от името на колегите!
  • "...И знаеш ли какво ми купи за рождения ден?! Кола, бяла, защото знае, че много мразя този цвят по принцип, прави ме дебела... "

    Супер си, Светлана! Толкова остроумна и забавна Това, дето цитирах, ме свали от стола
  • Опасна си! Някой ден може да ти пратя една рецепта за изправяне на крив мъж, току виж ти потрябвала
  • Страхотно!
    Уникална си!!!
  • Ей Светланке ,ти заслужаваш не едно цвете, а да те посипя от цветя (от сутрин до вечер цветя и целувки от кирето за Светланка).

    Харесва ми и продължавам да те чета с такъв голям интерес,( някой път ще напишем заедно с теб някоя историйка). Поздрав Светле
  • Много ти мерси, Ради!!! Моя никога няма да се сети да ми подари нещо, па било и усмивка. Проз, проз от прозтак. Думата произлиза от "лукова глава" демек - праз лук, затова правилно трябва да се пише със з. Някой да не помисли, че съм блондинка. Мая, аз пък много обичам да повтарям, не знам защо!!! Обаче, първо аз да ти кажа какво ми се случи снощи. Да видиш...Айде ще ти звънна, че не ми се пише и да не направя някоя граматическа грошка, брошка...грешка. Ако знаеш какво бижу си харесах!!!
  • ей сега ще ти звънна да ти разправям за моя... ефенди, дето толкова много го харесваш - халал да ти е - ама само ще слушаш, без да ме прекъсваш, че мразя да повтарям. имаш ли свободно едно полувреме?
  • Аз откога разправям, че това телевизията е... опиум за масите, ама на!
    И оня ми ти Аликзандър Бел! Ако не беше той, щеше да ми е интересен целият този разговор с димни сигнали!
    Абе, въобще...

    ЗЕми са тая усмивка и я използвай за к'вото искаш!


    Поздрави, Светлище!
  • Ице, аз напоследък поливам без дрехи и има ефект, кажи й да пробва! Но...Ице много ще отслабнеш с тея повторения и на забавен кадър...Късмет!!! Айде, не се оплаквай, знам, че обичаш...мачове!
  • Ама от вас човек един мач не може да изгледа на спокойствие. Да ти се оплача от моята жена. Наредила си саксийте около телевизора. И познай...
    Време за поливане - по време на мач. И все в едни такива пози И все в едни такива дрешки облечена И си мърмори под носа - "Абе на моята врата няма вратар, що ли не ми вкара някой един гол". Че и повторение иска, като по телевизията. Добре, че не иска няколко повторения от различни гледни точки
    И още да ти кажа. При мен също не минава номера с парите. Не че не иска, ама вика - "Хайде аз ще си избирам, а ти плащай!".
    Те така. Хайде стига ми толкова съм се оплаквал.
    Сега чао и отивам да спинкам, че бях на работа. Пък и жената се протяга в спалнята и тя след работа... И децата на училище...
  • Добре, че моя не ми купува цветя, щото...каквато съм приказлива, ще стане някоя трудова злополука. А учителят ти защо не се самообеси, толкова е романтичен, че чак не се издържа! Благодаря ти, Гери!!!
  • "Жената не се удря дори с цвете..." - тази хубава мисъл я запомних още в 5-ти клас, когато господинът ми по математика (с прякор Хипара) бе така добър да я сподели с нас. Фразата обаче си има продължение, ти какво си мислиш?! И... о, какво продължение...!
    "Жена не се удря дори с цвете... само със саксия!"

    усмивки, Светле
  • Вале, не, не пипай нищо!!! Аз летя и ще ти приготвя салатката, ти само извади...китарата, моля!!! Толкова си романтичен!!! Какви готини мъже има и все са чужди.
    Нямах късмет да остана млада вдовица, а сега го коткам, че ще вземе голяма пенсия. Съдба...
  • Ало, Светле! То човек като няма късмет и жена му не умира.Какво? Не чуваш ли?.Не, не.Не става дума за тебе. По принцип.То жени много.Ама и ти си една. Айде сега чао, че ще ходя в кухнята. Гледам вазата е заредена, има с какво да уважавам, трябва да помисля и за мене си. Е, това е една салатка ми е останала. Ще трябва обаче да си я правя. Айде чао пък ако няма скоро мач ще ти пиша...
Random works
: ??:??