Jul 25, 2007, 2:12 PM

Алоо, пуйтесите!  

  Prose
1191 0 32
2 мин reading

(Нящо къто исповед. Дъ са чите само от ора с чуфство за смех. Другите дъ ни съ записвът.)

 

Риших съ дъ ви написвам тиа думи, напечен в юлскъта жегъ и отмарящ пред икранъ на компютъро. Влизам секой път из документацийте нъ наше селу Откровеново* и секой път ми съ набивъ нъ очити идно нящо. „Миличкъ, цун и гуш”. Нема лошо, ама требе дъ вметнъ дека става думъ за цун и гуш между жини. Малеей, ама кви жини. Ум дъ ти зайде. Коя от коя по-убави и умни. Немъ лошаво ф това, ама тиа жини ни знаат ли дека язе си падъм малку пущилиф. И коги мъ фани пущянкъта, мъ ни пуща дълго. Мъ как идна ни речи:
„ – Ей, бат Ваньо, ила при назе дъ са погушкъми и поцункъми. Или барем дъ ни пугледъш”.
Нема. Ни знаат дека и мойто сърце пудрипвъ коги мъ гушва некоа жина ( особено чуждъ). А коги мъ зацълувът...
Кво дъ ви ричъм...
Алоо, пуйтесите!
Язе съм готоф заради вазе гол у женскъ баня дъ влезъм, а вие съ скъпите нъ идно „цун и гуш, бат Ваньо”. Ай дъ са ни видело. Ей, убачи вие дъ ни си мислите, чи съ сърдам. Нема таковъ нящу. Язе съм обичен човек и сички ви убичъм. Немъ дъ са скъпим на цалуфки и пригрътки. Сига шъ ви записвъм номерну у мойтъ си глава и коги съ видим, ша ви отпочвъм. „Цун и гуш” зъ секоа. Обачи имъ идин проблем, фанала мъ йе скрилозъта. Забравъм и мое дъ ви пофторъм. Оти по-дубре дъ пофторъм, отколкуто дъ испущам некоа.
Шъ ма извинявъти, чи тоа път ни съм ви расказъл некоа историа, ама мънечко съ възмутиф. Ама много мънечко, като нъ сърничка Светла татуирофкъта, дека щеше дъ си га тургъ под коремъ. Она мое и дъ си я йе турнала. Уфф, отплеснъф са. Плесвъм са зад врато и съ срамувъм пет минути...
Такаа. Намествъм се удобно и чекъм дъ са явите виртуалну. Чи посли ша ви цалувъм риалну. И шъ ви напрегръщам сичките...

Цун и гуш от бат Ваньо!

 

 

 *  - разбирай сайт „ Откровения” (бел.авт.)

 

© Христо Костов All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Поздрави за доброто настроение! Цунки и от мен )
  • Аз съм пропуснала този разказ бат Ваньо, май ще се наложи да си взема отпуската за да изчета пропуснатото в Откровеново

  • Мале...да не стане Гуш и Муш?! Или е станало, а?! Разказвайте!!! Аз съм слабичка и ако няма място на пейката ще седна в някой, няма много да мърдам, пък и не тежа много. Аз ще пропиша стихове накрая изглежда. А моите две тату станаха муци!!! Ще показвам на любознателните. Ах, тая Романтична душа докъде ни докара?! Цун муцун!!! Или първо беше гуш...забравям.
  • Благодаря ви, Нели и Моряко!!!
  • Цун и гуш и от мен, бат Ваньо, да н са кахъря, че много станахме на пейката, че имало и заместници. Ама и ти голем купон си заформил тука в "Откровеново", докат ма немаше. Щом е само цун и гуш, може, па с иротиката фнимавайте, ей...
  • Романтик, един проверен съвет на ухо!

    Наблегни на морската храна , подправена с лютиво сусамено олио, поръсена лекичко с настъргано индийско орехче и настъргано коренче на джинджифил! Може и малко босилек! Чесън може, но само и ако и тя е опитала!

    И категорично забрави за джоджъна и чубрицата!

    После теб ще споменават само с добро , а на мен все някога ще целуваш ръка!
  • Закъснели немъ. Цун и гуш за сички утново!!!
    бат Ваньо

    Благодаря ви!!!
  • Бат Ваньо, май съм закъсняла за цилуфките и пригрътките. То аз съм една пишман пуйтеса, де, ама в случая не съм виновна дето окъснях. Прублеми с нета, бат Ваньо ...
    Пращам ти мойте цун и гуш от бургаския гьол!
  • Благодаря на всички, които потърсиха настроението!!!
    Усмивките за това да се разтоварим от напрегнатото ежедневие, без нещо сериозно.

    Цун и гуш за всички пуйтеси!!! А мъжете шъ помагът в това.
    бат Ваньо
  • Дръж се, Ице! И направи график! А за да не се претовариш, гаси лампите и викай заместници! Да не стане като в един виц, но ще ти кажа, като се видим пак насаме! Щото той си плаче за червена точка!
  • Много е забавно,поздравления "Бат Ваньо"
  • Тъй къту слушъм и гледъм кмете
    ши требе съ утпущът средства
    И сили ши ти трябвът у нузете,
    низнам тъй ли е у други кметства.
    То многу селяни сми,гуляму селу
    идна пейкъ сичкити ни мож нъ фана .
    Пък дъл е виртуалну или риалну туй делу
    зъ "гуш" и "цун", ши гу видими у Варна.

    Мъ ниможи ли първу дъ си пухуртувъми,
    пък посли другарски дъ съ цилувъми.

    Поздрав и усмивка за усмивката.
  • "Другарин ф нужда съ пузнавъ" - йе рекъл некакъф мъдрец. Само дека ни змам тойот мъдрец човек ли е или зъб, от ониа дека растат накрая.
    Боби, у наше селу Откровеново срещу хоремага има идна кривъ пейкъ. На неа съ сбирът сички жини от силоту. Они съ много и съ се убъви и обични. Потфащай ги тогивъ ти от другиа край с цун и гуш. Поздраф и на теб!!!
  • бат ваню, са узориш ба батка, то и язе съм от срамешлифите, ма дека моем, че помогнем за другариин, удри една жица ако има нуждъ, са ни уморима многу ниправу ма разби с туй история, ни бех са смел удавна такенка
  • Нъ сирьозну, нъ шига
    получавъш Цун и Гуш сига!

    Поздраф и зъ теб, Белла!!!
  • По бузкъта, Дарче, по бузкъта. Оти инък ша го пишът иротикъ. Ако шъ ти йе по-спукойну язе същу шъ са чирвя и срамувъм. Поздраф и от мен!!!

  • Привет нъ сичките пуйтеси! Нема закъснели, немъ дъ имъ пропуснъти. За сички от наше селу ша има по идно големо Цун и Гуш от мен. То язе сичките си ви убичъм и ми трепкъ сърцето, коги ви усетъм покрай мене.
    Айде поздрави от мен и до среща!!! бат Ваньо

    Благодаря ви за вашите усмивки!!!
  • Хе-хе-хе....ха-ха...Супер, Христо! Много мъ искефи твояс разказ...Яс нали сам ут Родописе и нашъс ..как беше...ди..не, лилект! е по-друг....Йеце убаво!! Ам да та гушна, че и да та кудна ако ричеш...{}
  • И от мен, и от мен бат Ваньо
    Много, много цун и гуш за теб!
  • Цун и гуш за Люси и Стами!!!
    Зъписвъм ви сичките у глъвата - тифтер. Само чи ако ако стани гулем списъка она мое дъ набъбне. Въх ша станъ кату гулемъ тиквъ.

    Благодаря на всички!!! Едно искрено и огромно ЦУН и ГУШ!!!

    п.с. Люси, мен голите не ме притесняват. Да има загадка е по-хубаво.
  • И от мен цун и гуш ,бат Ваньо....няма те пропусна и днес хехе....ти записвай там у тефтера ,а той голям ли е,тефтера де ,ти да не си помисли нещо ей . Има ли място и за още пуетеси??!!!
    Хехеее поздравче за веселото настроение кмете!!!
  • Бат Ваньоооо!!! Май ти пуши главата Ама нищо, кат дойдеш на гьола у Варна, ша та поохладим. Ама ми е тревожно за теб, че тук много голи се разкарват. Поздрави
  • Цун и гуш и за вас, момичета!!! Айде у Варнъ ша съ утчитъм...
    Поздрави!!!
  • Ееее, можи ли язе дъ утърва гушканиту и целифките?!?!
    Ама, гледъм съм пузакъсняла...., има ли и за мени, бат Ваньо..?!?
    Нареждъм са и съм винаги гутова ....за либоффф!!!
  • Цунки две! По бузките на кмета!
    Че да се запалиш кат комета...
    Гуш - със чувства искрени и мили,
    да усетиш прилив ти на нови сили!
    Ний, пуйтесите, те тачим много...
    и без теб, да знайш, не можем!
    * * *
    Поздравче за веселото настроение!
  • Мен зеха, чи мъ наказаха - никакво ти ходене за гушки и цалуфки! Ама ку шъ путретваш - шъ дойда, то затъ и бате съ чуди! И по пулека с пейката, шъ я катурним ...въх...
  • Цунки, гушки... каквото си пожелаеш, Ице!

    Щом е за теб...хех*
  • „цун и гуш, бат Ваньо”.
    Ама силноооооооо...!!!
  • И аз умрех от смех! Много е убаву
  • Цун и гуш за Мая и Милена!!!
    Благодаря ви!!!
  • умреф от смех! чиестен кръс!
  • след малко вероятно ще се наложи да измисляме червена точка за коментарите
Random works
: ??:??