Sep 28, 2007, 8:45 AM

Аз съм виждал и по-големи деца  

  Prose
1206 0 32
5 мин reading
 

Аз съм виждал и по-големи деца


  Помагах на Руми да решава листовки, изпитвах я. Заедно с нея и аз научих пътните знаци, та като се возя в колата с мъжа ми, да му правя забележки. Затова ги и учих, защото той не пие и ми каза, че и да изкарам книжка, няма да карам. Сигурно оттогава на пук се пропих, така да се каже. Абе трябва да има повод. Като във вица, дето двама мъже седят в една кръчма.
- Ти от къде си родом?
- От Москва.
- И аз. Какво съвпадение. Дай по този повод да пием по една водка.
- А на коя улица живееш?
- На улица „Горки".
- И аз. Гледай какво съвпадение. Дай  по тоя повод още по една.
- А в кой апартамент?
А то баща и син си поркали всеки ден, но поне не се напивали без повод.
Та така... Един слънчев ден Руми ми звъни:
- Изкарах книжка! Идвай да почерпя! Тука с двама колеги сме седнали да пийнем в нашата кръчма.
Обличам се и отивам.
- Запознай се, това са Петър и Павел.
Запознаваме се и... С Пешо като че се познаваме от стотина години, един през друг разказваме вицове.
- Чакай аз да ти кажа!
- Не, чакай аз, да не го забравя!
  Изкарахме си чудесно. Мина известно време и те пак се обаждат да се видим. Отиваме пак на кръчмичка и... луд смях. Пешо - готин, духовит. Изпращат ни и Пешо ме гушка.

  • - Какво правиш, бе мойто момче?
  • - Искам да те целуна.
  • - О, не може.
  • - Защо?
  • - Защото имам кариес профунда на пети горен в ляво.
  • - А, стига бе и аз имам точно там.

 Не мисля, че на челото ми пише на колко съм години и че съм омъжена и имам две деца. Просто Пешо е двайсетгодишен, а аз на 29 години. Не че не се случват и такива неща, обаче на мен лично ми идват в повече. Нямам гувернантка, сама си гледам децата и просто няма кога и с Пешо да се занимавам. Пък си и мислех, че Руми му е казала, че съм омъжена. Защо ли? Тя пък да не е клюкарка, та всичко да му казва.
След няколко дни те пак се виждат и Пешо я пита:
- Тая на каква се прави? На недостъпна ли?
- Пешо, тя не е за тебе. Тя е по-голяма и е омъжена. Има две деца.
- Колко?! Е, какво от това, аз още не съм решил да се женя за нея и да я развеждам. Въпреки, че е идейно, тъкмо няма да се мъча да правя деца. Направо ще си имам две. Ега ти кефа!
- Не се прави на луд! Та тя е на 29.
- Сигурна ли си?
- Да! И има син на десет години.
- На колко-о-о?!
- На десет, защо ме гледаш така?
-  А, нищо. Е, аз съм виждал и по-големи деца, де... Е, ти ме разби! Не мога да повярвам, а аз исках да ми стане гадже.
Е от тогава ни излезе лафа: „Е, аз съм виждала и по-..." По-готини, по-грозни, по-млади от теб. Някоя колежка като каже: „Вижте колко съм готина с тази рокля!" И ние с Руми се обаждаме: „Е, ние сме виждали и по-готини от тебе! Мис Свят, мис Вселена, де!" Някоя колежка каже: „ Леле колко съм остаряла!" - ние веднага: „Ние сме виждали и по-стари от теб. Динозаври, мамути... Да се успокои, че не е най-старата тя. Нали за това са приятелите, няма да й кажем: „Верно, много си стара!" Не сме такива.

 Та за Пепи.Той все ме канеше във тях на гости и аз му отказвах.
- Добре де, тогава ме покани у вас, аз няма да ти откажа!
На Руми й казах:
- Добре, че не го поканих. На мен толкова ми е акъла. Вместо да се дърпам, можех направо да му кажа: „Айде, щом толкова искаш, да те водя у нас." Чак като го поканя вътре да му река: „О, ама аз забравих, че съм омъжена! Я, даже съм имала две деца. Леле колко съм разсеяна!" Той така е реагирал, че имам голям син, а я ако бях го запознала с мъжа ми и двете деца, щеше направо да изпадне в шок. После - защо мъжете обръщат табелките? От такива щури жени, дето дори външният им вид лъже.

 Сега си мисля, а ако си направя и пълна промяна направо ще изглеждам като сестричка на внучката. Само че тогава ще се правя, че не познавам мъжа ми. Дали пазя телефона на Пешо? О, Пешо ще ми е стар. Ще си намеря нещо по-така. Ще искам да ме направят като внучката едно към едно. Ще взема нейна снимка. Ще сме си като близначки, та да не ме питат коя е по-голяма. Като е, да е!

  И си мисля и друго. Що сега не ми е Пешо! Ще се дърпам ли? Тогава да бях с тоя акъл, ама на... Ми то срамота! Ще станем с мъжа ми на по деветдесет години и той ще ме попита:

- Скъпа, ти изневерявала ли си ми?

Е, ако не съм, нали ще го разстроя, милия. Ще си помисли: „Та  аз ли съм най-големия балък, та й се навих?!"  Ще взема да се обадя на Пешко. Две-три бръчки имам повече, ама той може и да не помни колко са ми били. Едва ли ги е броил. То къде са двайсет и девет години, къде са... малей! То стана като... На Стоянка Мутафова все й викали: „Ей, много си хубава! Не си мръднала, същата си си!", „Е, та аз, ако така съм изглеждала на трийсет като на осемдесет, ега ти дзверо съм била. Та и мойта излезе същата.

Абе аз съм виждала и по-щури жени от мен, ама няма да ви казвам адресите, да не съм клюкарка.

© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Джейни и да не си заспала, не казвай, защото ще ми спадне реномето и още нещо. Казвай спах като къпана, па аз ще си цакам каквото кажеш, мила!!! И аз те обичам, Поли!!! Гери, благодаря ти!!!
  • Яко
  • и пълна промяна да ти направят...

    пак жален ни сайт

    обичам те!*
  • За седмица да са ми се събрали 10-12 часа сън, обхождам терасата надлъж и шир, начупих леглото да се въртя от безсъние, но след твоите разкази съм почти сигурна, че ще заспя като къпана!
    Ти си релакс за душата миличка!
  • Ти си очарователно, сладко буболече!!! Сияйна си, Сияна!!! Така ми се иска пак да си седнем заедно и да пийнем по една бебешка ракийка! Вече съм позабравила, ама май ми беше хубаво с вас. Трябва да повториме, защото съм забравила. Обичам те, скромна ми Люси!!!
  • Щура, та щура И аз познавам едни други щури, ама са правят на скромни Дай по тоя повод да пием по една. Гушкам те
  • Ти си все така очарователна!
    Нямаш равна!
    Пръскаш безброй усмивки!
    Поздравявам те!
  • Стами, слънчице, заразно е, но не боли! Етчи, предстои ни среща, запомни го!!! Нема отърване. Вероника, благодаря за усмивките!!! Прегръщам те и аз, Анета!!! Безценни сте, всички, ей да си знаете!!!
  • Веси, на мен си се метнала цялата и аз така! Мими, добре, ще ти дам телефона!!! Атанасова, това мойто е заразно, приятелките ми са от щура по-щура, мъка ти казвам! Добре де, Гери признавам си, че нямам равна. Но съм от тихите луди все пак. Пенко, извинявай, мойто момче, няма повече така да правя. Не ми вярвай на сто процента обаче!
  • Креми, любов моя и аз те чакам с нетърпение!!! Ех, тази Нина, разкри ме!!!Танче, не си се пробвала, скъпа. Целувки и от мен!!! Приятна вечер, Славея!!! Ицо, защо ме ядосваш?! Дай ми знак, бе момче, нали ме знаеш, че съм бавнозагряваща. Не подгряваща. Аз съм схваната и бързо схващам, но дълго трябва да ми се обяснява и по няколко пъти. А сина ти е картинка, направо се замаях!!!
  • Шегуваш се, Ангар, хич не ми се вярва!!! Деси, винаги да си в добро настроение, като в една реклама - защото го заслужава!!! Георги, но само на теб ще ти кажа, защото си готин!!! Зина, неведоми са пътищата Господни!!! Анна, щом е така, тогава и ти си разкош, да видиш лесно ли е!!!
  • Тази вечер ще заспя с усмивка!
    Благодаря за веселия разказ и за топлите ти думи!
    Прегръщам те, Светле!
  • Брей, явно много свят, много дзвер си видяла ти Светле...
    Пък аз не, по щуру и шавливо не съм срещала, чесно.
    (Че аз като се замисля - даже и теб не съм срещала...)

    Поздрав и усмивка.
  • Светле вече вярвам за самолета,казвай кога е полета....хаха лудетина такава!!!Аз пък с теб завършвам вечерта да ми е усмихнато през ноща...хаха май и аз взех да прихващам от теб да не е заразно ??!!
    Прегрътки сърничке!!!
  • И после ще ме кастриш що съм си правил реклама на истински мъж...
    Хм!

  • По-щури от теб? Да бе, да! Убеждавай ме ти, убеждавай, аз не вярвам! Ти си си уникум!!!
    Гуш*
  • Ц-ц-ц сериозно не съм срещала по-щури... смеиш ме
  • Да, в никакъв случай не казвай моя адрес , но иначе отговарям на описанието по-...не ... най- щура ха ха ха . Поздрав!
  • Аз тъ принтиръм и тъ читъ нъ кулежки
    Гулям смях падъ,ти казвъм,гулям
  • Алоооу, сърнетоооо!!!
    Ти защото си сестра на внучката си, затова ли сваляше малкия ми син тогава? И си го снима на телефона? А мен, дъртия ме заряза като овца без история сам.
    Аз специално пуснах жената на шопинг за да съм с теб сам, а ти...
    Ама и синковеца какъв е... веднага те прихвана и край.
    Хайде от мен да мине, честито!!!

    Поздрави за настроението, Светле!!! След днешния тежък ден определено имах нужда от него.
  • Неустоима както винаги,(е, това не е свалка).
    За съжаление, аз нямам възможност да те четя сутрин, но и вечерите са добри за поредната порция смях, поднесена от теб!
    Поздрави!
  • Светле,Светле,млад ти е духа!
    Също като моя,само дето аз не мога да пиша като теб!
    Целувам те мила!
  • Аз от теб по-щури
    не съм виждала...
    Лажова,
    мисля, че лъжеш,
    че има такива жени !!!
  • Беее, аз не съм виждала, па не знам!!!
    Луда, лудетина!
    Нямам търпение да те видя!
  • И от мен благодаря за настроението.Вече се абонирах за разказите ти
    Някои четът вестници сутрин,а аз Светлето...,разкош!!!
  • Е кажи ги
    И моят ден започна с този весел разказ.
    Поздрав.
  • Сладурана си ти, голяма!
    Ти си знаеш, колко приятно ми действат твоите разкази!!!
    Създават ми безкрайно настроение...!
    Прегръдки!
  • Голяма работа, че била женена! Обичали са и по-женени от тебе!
  • Е, много ти благодаря за хубавите думи, Жени!!! Лек и приятен ден ти желая!!!
  • ))
    Светле, тебе е хубаво човек да те чете, когато му предстои много работа... шутираш го отвсЕкАде с добро настроение и му задаваш Ве нулево!!!
    (Бай дъ уей - най-добрата ми приятелка и колежка се казва Руми)
    ))
  • То какво излезе?! С вас лягам, с вас ставам. Иванова и Петинка, прегръдке вълшебна, много трябва да внимаваме!!! То аз съм виждала и други жени така да правят, ама ние не сме от тия како Джозефин!!! Обичам ви наистина!!!
  • Мацинка сладка, дубрютру!
    С теб започвам, пък дано и с теб завърша... деня си де!
    Ей, за тва те обичам - щот си мноо готина!
    Гушкам те с вълшебна прегръдка!
Random works
: ??:??