Aug 28, 2008, 8:17 AM

Безсънна любов 

  Prose » Others
1518 0 21
3 мин reading
 

Безсънна любов

 

Не се раждаме самотни, на самота се учим, със самотата привикваме. Самотата е наказание.

 


Свърши нашето шеметно лято, а ръцете ми още миришат на море и... на теб.
Спомням си откраднатите луди нощи. Не трябваше да се разделяме, но ваканцията ти свърши и трябваше да се прибираш у дома, където те чакаше твоето семейство. Знаех, че крада чужда радост, но не можех да се спра.
   Ах, как ти отиваше лятото, горещо и страстно, точно като теб любима!
   Всички ми казваха, че не си моята съдба, но защо тогава сънищата ми са пропити със синьото на твоите очи?! Ах, как искам повече да не те сънувам, да се излекувам от теб! Но тези две дяволчета в твоите очи, как да ги забравя?! Погледът ти ме подлудяваше. Ти не си като другите! Помня как веднъж ми каза: „Довери се изцяло на моите устни!" Тогава разбрах, ти си... ти си моят живот.
   Сякаш ми взе въздуха щом си тръгна. Мразя те и те обичам! Който е познал любовта със сигурност не е щастлив. Трябваше да те запазя само за себе си, трябваше!
    Годините лудо летят, моля се само да се върнеш при мен.


Нали казваше, че на никого няма да ме дадеш. Знаеше, че не живея добре. Все повтаряше, че не можем да живеем един без друг, тогава защо?! Защо ми каза, че само ти ще ме направиш щастлива? Защо ме остави да си тръгна, защо?
Колко нощи те чаках да дойдеш и да ме отведеш със себе си някъде, където да сме само двамата сами.
   Помня как целуваше очите и устните ми в онези нощи на греха и страстта, които ми подари. Помня как догаряха свещите на сутринта, а ние заспивахме в обятията си.
   Тази нощ пак не спах и си мислех за теб и мечтаех, мечтаех... Звездите и луната са същите като тогава, но за мен вече нищо не е същото без теб. Сега чувам само стона на дъжда... в мен. Лошото е, че нощта свършва, а болката от липсата ти остава. Дано никога не познаеш агонията на любовта. Не бях щастлива, докато не те познавах.
   Ах, как летят годините!
   Страхувам се да те потърся и да те видя с друга. Страх ме е да разбера, че с нея ти е по-хубаво. Не, това не може да се случи!


Седим един срещу друг пак на маса за двама. Защо така тупти сърцето ми?!
Няма как да избягаш от съдбата си. Дори тишината въздъхна от облекчение, че се срещнахме пак.
   Отново се оглеждам в топлите ти очи.
   Нека повторим всичко. Ето има звезди и луна, точно като тогава.
   Нека умрем от щастие! Имам право на последна нощ с теб. На никоя няма да я отстъпя.
   Любими!
   Любима!
   Небето се завъртя над нас.


След тази луда нощ си мисля... Обичахме се толкова силно, защото... не бяхме заедно. Защото навикът нямаше как да застане между нас. Защото нямаше обиди и дребнави разговори за... Защото... Просто опазихме любовта си от сивотата на делничния ден. А ако бяхме заедно, дали всичко щеше да е така хубаво?!
Довиждане, скъпи мой! Свещите догарят като тогава... Обичам те! Това беше последната ни нощ и искам така да те запомня. Има само любов, няма вина и виновни. Само Бог ни е съдия. Толкова ми е хубаво, чак ми се плаче... Снежинките по миглите ми се топят, не плача, знам, че има любов, има!

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=tVC1FWmwRUQ&feature=related

 

Преведох няколко песни изпълнени от Ирина Аллегрова и Игорь Крутой, по този начин.

 

 

© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Зорнице, благодаря ти за...Просто много ти благодаря!!!
  • "...а ръцете ми още миришат на море и... на теб...."
    Да....и аз преживях това....все едно чета почти моята история....Невероятно е! Благодаря ти, че пишеш по този начин!
  • Ани, чудесна си ти, мила!!! Джейни, ще си поговорим...за звездите, луните и...Таня, благодаря ти аз!!!
  • Ти си душевдка!
    Четох, плаках, слушах!
    Благодаря ти!
  • "... Звездите и луната са същите като тогава, но за мен вече нищо не е същото без теб. Сега чувам само стона на дъжда... в мен. Лошото е, че нощта свършва, а болката от липсата ти остава. Дано никога не познаеш агонията на любовта. Не бях щастлива, докато не те познавах."
    Светле!!!
  • "Който е познал любовта със сигурност не е щастлив." Уникална мисъл! Светле, чудесна си!
  • Ангар, радвам се, че са ти харесали! Маги, ти си...обич!!! Петя, топла прегръдка и за теб!!! Доре, а дали е така, кой знае?! Ивана, радвам се, че са ви харесали!!! Пепи, пожалуйста. Приходи ко мне опять! Иванова, специално за теб!!!
    http://www.youtube.com/watch?v=1N6Ek1J9GfA
    http://www.youtube.com/watch?v=42K1xPrY4l0&feature=related
    Я люблю тебя до слез!!! Ице, вече можеш да ми викаш "хубава жена", но не много силно, да не чуят другите, че... Андреа, не исках, но...Петинко, обичам те!!! Доче, сладка моя!!! Зина...и за теб!!! Нели, прекрасна си ми ти!!! Нека пожелаем на всички да изживеят своето шеметно лято!!!
  • Тук намерих една по-различна Светлана Лажова, която обаче ми е пак така близка, защото това, за което пишеш и аз съм го преживяла. Казват, че битовизмите убиват любовта. Има нещо вярно в това, а и всеки има нужда от едно прекрасно, лудо лято, което после да идва в сънищата ти и в спомените. Още усещам аромата на морето...
  • "Има само любов няма вина и виновни..."

    АБСОЛЮТНА СИ!!!
  • Достави ми неимоверно удоволствие, трепна ми... Светланчик, мила!
    Благодаря ти!!!!!!
    Обичкам си те, липсваш ми!
    Гуш*
  • Ох... невероятно е... разплака ме... прекрасно...
  • Една различна жена виждам тук!!! В хубавият смисъл!!!
    Благодаря ти и поздравления, Светле!!!
  • Прелест! Благодаря ти от сърце!
  • Большое спасибо,Светланчик
  • Толкова силна емоция има в тези редове...
    Благодаря ти, Светла!
  • Обичахме се толкова силно, защото... не бяхме заедно.

    О-о-о-х...
  • "Не се раждаме самотни, на самота се учим, със самотата привикваме. Самотата е наказание."
    Прегръщам те...Тези думи разтърсиха всичко в мен...





  • Боже...колко е хубаво...
    ех...ти...и мене разплака...прегръщам те с обич, Светлинка си ми ти...как ме разчувства...
    накара ме да си спомня...

    http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=98051

  • Благодаря ти, Светланал, за приятните изживявания с тези чудесни песни! Душата ми бе закопняла за такива - и понятни, и красиви, а в българския ефир така осезателно липсват! Сякаш са забранени, сякаш не сме славяни!
  • Нели, имаш и едно рамо, моето, върви в комплект с кърпичките. Може и шампанско, само кажи!!!
  • Дължиш ми пакетче кърпички...
Random works
: ??:??