http://www.vbox7.com/play:38f688c5
Ако един ден нещо се случи и мене ме няма, аз бих искала да знаеш много неща. Да знаеш, че не бих си тръгнала, ако сам не поискаш това. Че не бих те оставила, ако ти не пожелаеш така. Да знаеш, че не бих те предала, дори ако ти ми причиниш много неща. Че болката е моя стара приятелка и не се вини за това.
Бих искала да знаеш, че си много по-силен, отколкото предполагаш. Че можеш да постигнеш всяка твоя мечта. Че в тебе съществуват много истински неща. Бих искала да знаеш, че си много по-смел, отколкото си мислиш. Че можеш да имаш всичко, стига от сърце да го искаш. Че си много по-умен, отколкото смяташ. Че всички трудности с усмивка ще можеш да прескачаш.
Бих искала до теб и тогава да мога да остана, като някакъв глас, който нощем тихичко ти шепти. Да бъда неотменно твоята сянка, където и да идеш ти. Да бъда стъпките, които, вървейки по пътя, оставяш в прахта. Да бъда като ехо, казвайки ти кои са най-правилните неща. Да съм там, опитвайки се да те предпазя от всичко лошо, което е по света. Да не ти позволявам никога да не падаш, да не се предаваш. Да не те оставям да страдаш.
Бих искала до тебе да остана, като слънчев лъч, който невидимо те гали. Като искрица огън, който да те топли във нощите студени. Като светлината в края на тунела, давайки надежда, че все пак има изход.
Бих искала да знаеш, че в тебе виждам най-силния и борбен мъж. Мъж, който познава живота и е преживял много неща. Бих искала да знаеш, че знам, че ще се справиш със всичко, със всеки проблем. Че вярвам в теб, вярвам в това, което правиш, в това, за което мечтаеш.
Бих искала да знаеш, че винаги ще бъда някъде наблизо и единственото, което можеш да направиш, е да ме извикаш – стига да поискаш от сърце и от душа. Аз ще дойда и ще те пазя както до сега. Ще стоя пред вратата и няма да пускам врага. Ще се боря със най-злите врагове. Ще оставам в най-самотните ти дни, ще съм там и във всички останали. Ще се боря, заедно с тебе, ще преобърна, ако трябва, света. Ще убивам, ще бягам, ще оставам сама, но ще бъда като твоята пътеводна звезда.
Бих искала да знаеш, че ще сторя всичко за твоето щастие. Че когато и да е, ще държа твоята ръка. Няма да ти позволя да паднеш.
И все пак, ако един ден просто ме няма, било то и по нечия друга вина, искам да знаеш, че ще ме откриеш, ще ме почувстваш в тези редове от слова.
Бих искала да знаеш, че всяка болка мога да изтърпя. Че съм много по-силна въпреки че знам, че съм толкова слаба. Но трябва да знаеш, че за теб и океани бих прекосила и изплакала. Бих пренесла на гърба си всяка грешка и всяка вина. И пак сред мъката си ще намирам сили на теб да се усмихна, за да не чувстваш самота. А усмивката помни, ще бъде винаги истинска, защото преди теб не знаех какъв огромен смисъл има всъщност тя.
© Лилия All rights reserved.