Jul 23, 2006, 8:15 AM

благодаря ти 

  Prose
1195 0 3
1 мин reading

трябва да ти кажа ,че ти си тази която за първи път ме накра да чувствам онова чувство което хората наричат любов.да така е ти си!С тебзапърви път бях напълно щастлив,защо не знам,може би единственото което исках беше ти.Дори за краткото време в което бях около теб ти направи така че не аз на теб а ти на мен даде сили..превърна ме в по-добър човек.та подяволите трябваше да бъда силен и добър за да те заслужа.защотоо ти не си просто някоя или капка в морето.ти си тази която обичах обичам и може би незнам със сигурност ще обичам.вярно през различното време което съм прекарал с теблюбовта ми е променяла ...как да кажа..променяла се е тя самта...първо беше неописуема страст после страста затихна и дойде мигът в който без теб не можех да дишам..ти беше моят въздух,а сега не мога да те изгубя защото ако те изгубя ще изгубя голяма част от себе си.Хората казват че времето лекува..о повярвай ми не е така..може би временно покрива раните и старите чувства със своят невидим плащ ,но не ги лекува,те са способни отново да се възпалят и събудят.исках да ти кажа простичко че дълбоко вярвам в теб и че ти си нещо повече от приятел,ти си човекът който ме накара да бъда това което съм сега.вярно имах лоши моменти но нали съм здрав сега.:)) и пак заради теб.не си го направила нарочно,мможеби не осъзнаваш какво без да искаш правиш,но го правиш:).може би сега щесе изплаши отново,не,недей просто ти благодаря.и ще вмъкна още че винаги можеш да бъдеш сигурна че съм те обичал и че те обичам...както съм ти казвал през изминалите дни..Днес седях и си мислех колко много съм се променил.и защо съм се променил и стигнах до извода че ри си главната виновница за моята промяна.слава богу промених се за добре :)Благодаря ти благодаря ти благодаря ти.

© Тарададам All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • може би е такова каквото е защото е истина.не съм целял да напиша творба да кажа това което чувствам и дано човекът за когоот съм го писал да се е разпознал вътре..но съм сигурен че се е разпознал щом се е насълзил мерси мерсии
  • Колко красиво...Няма да кажа как и защо,но определено ме кара да се насълзя.Не можех да не ти напипа нещо под този красив разказ.Как успяваш да си така нежен?
    Пракрасен разказ,огромна силна любов!А дарбата ти да пишеш..има ли нужда да я коментирам..
  • Браво,много добре си пресъздал чувствата си,но ако искаш наблегни на правописните грешки Успех,това е от мен
Random works
: ??:??