Dec 26, 2020, 12:04 PM

Благомедийно от сърце 

  Prose » Humoristic, Epigrams, Miniatures, Aphorisms
329 2 15
4 мин reading

        Благодаря на медиите, че ми отвориха очите!

        Толкова години само съм ги проживяла, добре, че ни удари короната, та започвам да живея.

         - "най-после имам време за семейството": видеа с някакви бащи, които показват как сменят памперси (преди короната мъжете никога не са го правили), други, които правят фитнес у дома, повдигайки дребните си дечурлига с колене и изпънати крака и правят никому непознатия досега "самолет", публични личности, които кършат снаги у дома по пижами, но с безупречен фотошопски грим. - цветово съчетан с цвета на пижамите. Естетът и под коронтина си е естет. И ли пък ония атлетични Джофри коя от коя - една лежи на дивана и навирила крака високо-високо, опрени в облеглката му, а друга се разчекана между шкафовете в кухнята. Тренирали били.

Иначе никой не говори колко в пъти са се увеличили случаите на домашно насилие, убийства и самоубийства. Хвърлилият се наскоро самоутрепник  от "Пирогов" не го е направил от страх, че са му съобщили, че е болен от Честита Ковида, а защото е решил да се докаже като по-силен от вируса и няма да му се остави даром.

        - "семейството - най-малката клетка на нашето общество" - връщане към традициите. Мама домакиня, не води децата на ясли и градина, строго гледа ги под ключ. Всички чупливи неща са вдигнати нависоко или прибрани в шкафове, и понеже родителите уважават свободната воля на децата си, им разрешават в къщи освен таблети и телефони да си подхвърлят балони и леки топки. Цветята са изнесени на стълбището. Прозорците са се превърнали в истински прозорци към света.

      Само Кирето, първокласник от 1-вия етаж, не разбира силата на положителното от дистанционното училище и все плаче, че иска в истинското. И въобще не му пука, че някой все се опитва да му набие в първолашката главичка, че мъжете не плачат.

      На Стойчеви юнакът е в 3-ти клас, но и той нещо избил баланса, и той започнал да реве за истинското училище. И вместо да се наслаждават на тишината и да благодарят на короната, че се грижи и да им опазва и слуха, се оплакват колко било ужасно дистанционното особено пък и с 2 ученика, колко било трудно и ужасно да пазиш непрекъснато тишина, защото и най-малкия шум се чувал.

      - а снощи, на Коледа, мернах нашия религиозен водач как отправя молитва за спасение от вируса. Що така, бе, джанъм? Та не бяхте ли вие, дето не приемахте маските и дистанцията като мерки от извънредното, та трябваше и полицията да се намесва? Не целувахте ли иконите и обяснявахте, че Господ ви пази? А после започнахте да ръсите светена вода с водни пистолети? И нямаме други проблеми, няма други болни, инвалиди, гладни, бедни и др.

     - днес дори проследихме ефирно пристигането на ваксината в Пловдив, защото, видите ли, спрем ли този вирус, с него ще изчезнат и всички останали проблеми.

     До скоро за всичко беше виновен ББ, сега малко му поолекна, че вината си с ковид-19 подели.

     - и една джофра от музикалния бизнес, която обясняваше как сме станали по-добри с новото изпитание и това се виждало навсякъде. Да, вижда се: на светофара някой скача срещу колоездач и започва да крещи "Идиот, вижте го, кара колело с маска! И той е от конспирацията!", или в метрото как друг скача срещу някого с "Клошар, сега ще ти... пратя поздрави на майка ти", щото някой го гледал накриво.

      - вече, чувам, и офиси за бързи кредити започнаха да го отнасят, не само банки и инкасо. Но тези прояви на "доброта" явно са само в моята глава, не съм ги видяла, не съм ги чула... И колко са се увеличили домашните кражби и нападения над стари и самотни хора и т.н.

       И че мноооого семейства празнуват заедно, но виртуално, защото поради обективни причини не могат да се съберат. Но пък така ще се заобичат още повече, защото на разделените хора им липсват само тези, които наистина обичат.

       Каква благодат: да разбереш отново, че обичаш близките си!

       Стига толкова засега, че толкова много ползи положителни, позитивни, градивни и креативни от тая ИНФОМЕДИЯ наистина ми идват много. Толкова добра, пречистена, позитивна (по фейсбукски) се чувствам, за 1-ви път в живота си.

 

С две думи: преосмисляйки и пренареждайки приоритетите си се оказа, че съм си същата. :)

© П Антонова All rights reserved.

Опашката хем се удължаваше, хем се променяше. Непрекъснато някой от челото й влизаше в малкия фургон и след десетина минути излизаше от задната му врата, за да се присъедини към следващата опашка.
На чакащите не им беше скучно – хем бяха вече дресирани, хем имаха възможност да се огледат, да видят о ...
  297  16 
Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • ИнаКалина - стъкмистиката

    Благодаря! Честита и щастлива Нова година!
  • Пепи, прочетох с интерес. Медийните бомбардировки са старо оръжие и очевидно все още много силно. Ами да, нали от някъде трябва да се информираш... Понякога си мисля, че страдам от липса на достатъчно информация. И в момента , в който реша да поправя това и започвам да се чувствам не на мястото си... не ме свърта ни да слушам, ни да гледам. Като цяло сценариите не са много различни (подготовката е като за театрално представление, факт), а и статистиката се изсмуква, буквално и много често. Да сме живи да видим края на благомедийното представление...
  • ЕдинСкитник (Николай Т. Гешев) , Елка (Елка Тодорова) - Тишината ще спаси света!
  • Тихо, че ще дойдат да ни ваксинират!
  • ЕдинСкитник (Николай Т. Гешев) - имало е и ще има, както и природни бедствия, и инциденти и войни и т.н.
    Само привеждам примери как една масирана инфомедийна офанзива води до масова психоза и как ескалират агресията и какви ли не И криминални деяния като следствие от нея.
  • Съгласен.
    Поздравявам те.
  • mislitel (Георги Каменов) - благодаря!

    Ив... (Ивайло Христов) - защото гневът и агресията взимат превес в отношенията ни, докато някой ни внушава, че ковидът едва ли не е най-доброто, което е трябвало да ни се случи, за да станем добрички.
    Явно виждането ми за доброто е изкривено
  • Ив... (Ивайло Христов) - нямам предвид какво се пропагандира, а как се прави. И до къде води преекспонирането на каквото и да било.
  • Ranrozar (Стойчо Станев) - и отказването от навик може да ти докара стрес, а стресът кой знае какво може да отключи, съгласна съм с теб!
  • Ако бях решил да се откажа от навиците си...
    Може би оцелявам,защото я карам по старому!🤠
  • написала съм "невежите и отчаяните" - отчаян и неудовлетворен в личен план може и да е много успешен в бизнеса, много богат и т.н.
    Има ги сред всички прослойки. Отчаянието не е свързано с публичната и финансовата успешност.
    Познавам и аз такива, и с научни титли.
  • ЕдинСкитник (Николай Т. Гешев) - най-лесно се манипулира невежият и отчаяният. Инфомедиите това правят.
    Напук на ковида и без никакво отношение към него, тази година в личен семеен план ни донесе чудо на природата.
    Както и ГЕНЕК казва, и с ковид, и без ковид, пак съм си същата
  • ВалентинВасилев - хубавото на тв-ята е, че винаги можеш да я изключиш, за разлика от жената 😊

    генек - от вчера ми се загнезди в главата, снощи молитвата и оная джофра, дето обясняваше как изпитанието (ковида), ни правело по-добри, само ми преляха чашата
  • Същата си...
    Хареса ми!
    Благодаря за разработката.
  • Нали знаеш: не пуша не пия... на какво да ме избие? Ако не на едното, на другото ще да е 😊
Random works
: ??:??