Feb 6, 2005, 9:31 PM

Бягство 

  Prose
1357 0 2
1 мин reading

Понякога ми се иска да съм птичка и да отлетя далече, наистина далеч. Да се рея в простора безгрижно, дори за миг да забравя всичко останало и единственото, което да усещам да е полъхът на вятъра, лекотата, свободата. Свободна. Свободна от грижи, от лъжи, от целия фалш на този измислен свят. На небето сред слънчевите лъчи и цялото това спокойствие, от което земята сякaш е лишена. Да не мисля за утрешния ден, а да се наслаждавам на мига. Един миг, а сякaш цял живот. И да не си го изпитал значи да не си живял. Там, където думите са излишни. Сама. Сама, но щастлива. Без преструвки, без омраза, без болка, без тревога. Високо. Дори и падането от високо да боли. Нека да боли. Но аз искам само един такъв миг, дарен ми от светлината. Сега затварям очи и политам. Ала небето е толкова далеч и нямам сили да го достигна. Все пак аз не съм птица, а едно обикновено човешко същество. И нося със себе си фалша, тревогата, болката, омразата – всичко онова от което искам да избягам. Но човек не може да избяга от себе си . . .

© Дени All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Определено е добре казано! Ако се задълбочиш ще стане едни неповторим федьовар!!!
  • Никак не е зле!
Random works
: ??:??