Nov 20, 2013, 10:43 PM

България накъсо - 8 

  Prose » Epigrams, Miniatures, Aphorisms
880 0 4
3 мин reading

Българският преход направи забележителен скок - навлезе в нов тунел..

 

 

Чакате пари, които държавата Ви дължи? Ще ги получите с Клатежно нареждане...

 

 

По отношение просперитета на страната, съм оптимистично разстроен...

 

 

География за "калинки": остров Бали го къде е...

 

 

Днес е трудно да се намерят юнаци за опазване на златната ябълка. Всички искат да охраняват кацата с меда...

 

 

Нещо не му се вижда краят на това ново начало.

 

 

Понякога българинът е толкова завистлив, че ако му остават две секунди живот, ще поиска на другите да им остане една...

 

 

Хвърлихме се с нови сили в борбата. За хляб...

 

 

Политическата ни трагедия е, че приемаме всичко на шега. Страданията ни започват, когато смехът стане през сълзи.

 

 

Крали Марко и три синджира бежанци...

 

 

Когато човек престане да държи на себе си и се обезличи дотам, че съвестта стане за него ненужно бреме, значи е дошло времето да стане политик.

 

 

Моето допълнение към една телевизионна реклама: "Знаете ли, че половината от децата в България са осъдени да живеят в бедност.

А могат да живеят по-добре..." ако половината политици бъдат осъдени (и си платят), защото носят вина за това...

 

 

Българинът има свой начин да оправя нещата - като разваля тези на другите.

 

 

В момента най-голямата опасност за страната идва от заразно Долни хора...

 

 

Скоро Свободата ще бъде просто дума, използвана в текстовете на телевизионните реклами...

 

 

Подобно на рибата, и Образованието се вмириса откъм главата.

 

 

Ако омразата даваше криле, България щеше да има най-развитата космическа програма...

 

 

Защо непрекъснато се организират митинги в подкрепа на правителства и организации и няма нито един - в подкрепа на нормалните хора?

 

 

Сега се сетих как мога да разпозная депутат, който плува в басейн - стилът е търтейфлай.

 

 

Не върви да потриваш доволно ръце, когато с тях раболепно си бърсал нечии подметки преди това...

 

 

Стигам до едно прозрение напоследък: Парламентът прилича на детската градина, в която ходи детето ми - един болен да има и всички прихващат.

 

 

Има три много важни неща - Доверие, Свобода и Мир. Ако те се сринат в така изброената последователност, се стига до война.

Предлагам безсрочни парламентарни избори - всяка събота. Докато на хората им писне от политиците и ги изгорят върху клада от бюлетини.

 

 

В България ще се снима втора серия на RESIDENT EVIL. Снимачният екип си е заплюл нашия Парламент за декор и всички депутати до един за ролите на зомбираните от заразното зло...

 

 

Като гледам как озверяваме, не е далеч моментът, в който ние, хората ще  заживеем на глутници...

 

 

В България отклоненията от здравия разум дават начало на нови политически идеи...

 

 

За съжаление нашата медицина не е толкова напреднала, че да лекува успешно политици...

 

 

Докараха един български политик с огнестрелни рани. Не е нещо сериозно - гръмнал се е два пъти в главата.

 

 

Парламентарен Control /+Shift+Del / - изчиства браузъра на съзнанието ти от всички депутатски дивотии.

 

Кирето, 14 - 20.11.2013 г., Бургас

© Кирил Ганчев All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • !!
  • Кире, приветствам предложението за Националната кампания " Да заместим злото с обич".Харесва ми и смятам да се включа активно.
  • Снежа,
    предлагам, да започнем Национална кампания, която да се провежда ежедневно. Нещата са съвсем простички. Всеки ден, поне по веднъж, казвайте на някого, че го обичате. Дори и да е непознат. Може би Ви звучи налудничаво, но потокът от тази негативна енергия, която залива страната, трябва да бъде пресечен. Не можеш да победиш Злото, но може да го заместиш. Така мисля....
  • Кире, нямам достатъчно силни думи, за да изразя възхищението и удоволствието, които изпитах, четейки написаното.Много, много, много поздрави!!!
Random works
: ??:??