Aug 18, 2009, 5:12 PM

Части 

  Prose
784 0 7
4 мин reading

-  Извинете, това ли е магазинчето за душù?

-  Резервни части за душù. Да, това е.

- А цели душù нямате ли?

- Е, изпадат понякога, ама не са за Вас.

- Така ли? И защо да не са за мен?

- Ами Вие сте една такава нежничка, наивна. А това са душù втора употреба, тежки душù, не са могли да се отлепят и да се възнесат. Не са за Вас.

- Аха. Да, такава и аз си имам.  И все пак...

- Не настоявайте. Имам само една в момента – много тежка душа.

- Добре, де. Ами резервни части? Какви, казвате, имате? Имате ли амортисьори. Искам да й сложа меки пружини, та като падне, да не се удря много силно, ами да отскочи и пак да се изправи.

- Имам, само че не Ви препоръчвам да са много меки, щото ще я запратят право в небесата, пък после върви я смъквай – душа е това. Но и не много твърди, иначе за какъв дявол са Ви.

- Аха, ще взема чифт среднотвърди амортисьори за душа. И още уплътнения, че много студено става през самотните нощи.

- А, това много се харчи, особено откак изобретиха интернет. Имам отлични уплътнения, препоръчвам Ви силиконови, въпреки че са по-скъпи. Гумените не издържат толкова на студ, а от жегата се пукат.

- Смятам да й сменя лагерите, да приплъзва леко...

- Трябвало е да си изберете душа с хоризонтално въртене. За вертикалните са нужни по-големи лагери, че там нещата не се приплъзват, ами направо трещят по нанадолнището. Но, така или иначе, вече сте направили избора, препоръчвам Ви специалната серия на най-реномираната марка, ще ви ги дам на промоционални цени плюс две песни бонус, за леко гресиране.

- О, благодаря! А песните... те тъжни ли са?

- А, не! Как може – тъжни песни бонус за разбита душа?! Весели са, заредени с оптимизъм – държат 6 месеца при интензивно натоварване. Имат и гаранция от производителя. Ама така, като гледам, и предпазният клапан трябва да й се смени на Вашата душичка. Горе го удариха съвсем през просото, слагат някакви китайски евтинийки, дето дават много дефекти. Само чееее...

- Скъпи ли са?

- Ми не са от евтините.

- Чак толкова ли? И каква ми е сметката до тук?

- Ами ако ще вземете всичко – уплътнителите, лагерите, амортисьори и нов предпазен клапан, ще трябва да платите поне десетилетие. Цените са в грижи за друг, тревоги и себеотрицание – както си решите, приемаме всичко.

- Ами този, другият... той... искам да кажа... ако реша да платя в грижи за друг...

- Откъде ще го намерите ли? Ми те Персеидите минаха, бе моето момиче! Сега и телескоп ли да Ви опаковам...

© Ели Лозанова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Сърдечно благодаря на всички за коментарите!
    Дора, а ти, като палиш огън, бъди готова с водата, че не се знае какъв пожар може да възникне Давай го това четиво, де, ще взема да получа някой любопитен шок!
  • Страхотно.
  • Харесах!!!
  • Логнах се само да кажа, че е страхотно! Различно и заинтригуващо! Браво за идеята и изпълнението!

  • ще ми се да ти пусна едно разтоварващо четиво, за баланс на разказа, но ще си затрая
  • Браво и от мен!!!
  • бравооооооо! и благодаря за удоволствието!
Random works
: ??:??