Dec 15, 2010, 6:00 PM

Chinatown 

  Prose » Humoristic
1320 0 32
1 мин reading

 

Получих държавна заплата. Невероятно, но факт! Реших като бял човек да полея събитието. Не помня кога за последно съм била на китайски ресторант. Готвачът беше автентичен китаец и готвеше страхотно, но един ден напусна. Чу се приказката, че поискал повишение на заплатата, на което му  отвърнали: „У нас китайци – бол!”

И така, една вечер четири приятелки отидохме в новооткрития китайски ресторант в центъра на града. Но ударихме на камък: две симпатични български девойки в пурпурни китайски одежди ни сюрпризираха, че всички маси са резервирани. Не се отчаяхме – сетихме се, че на съседната улица само преди два дни бе открит друг китайски ресторант. Бре, да му се не види, никнат като гъби и, както е тръгнало, скоро тук ще стане Chinatown. Този път ни провървя: покани  ни чаровно китайско девойче, облечено с дънки и поло. И фиестата започна… Едно след друго опустошавахме екзотичните блюда, като преди това обилно ги поливахме със соев сос.  Момичето  специално идваше на  масата ни и с любезна усмивка се осведомяваше дали ястията ни харесват. Нямаше нужда да пита - празните чинии  красноречиво говореха вместо нас. Тъй като бяхме с пълни уста, с мимики и жестове се опитвахме да опишем колко ни е вкусно.  Голям смях падна! Беше наистина една незабравима вечер!

Така ми се иска да завърша с happy end, но не би… Само аз си знам как изкарах нощта. То беше охкане и пъшкане… В чудо се видях от бунта на стомашно-чревния ми тракт!  Бедният ми стомах, свикнал с бобеца и тарханата, се стъписа пред ПЪРЖЕНИТЕ зеленчуци и ПАНИРАНИТЕ  плодове. А за същите пари можех да изкупя половината портокали и банани от Lidl и да ги ям НЕПАНИРАНИ цели две седмици. Хем  нямаше да имам никакви проблеми с храносмилането.

Сега съм на щадяща диета. Дано да се оправя по-скоро, че идат празници… 

 

© Вилдан Сефер All rights reserved.

Author has locked rating.
Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Влязъл е в сила закона за ГГЗ(Гърло(или г...) глава затрива)Но всичко е добре когато завършва добре.Харесва ми подходът към историята-с хумор.Можеше и да е драма.Много поздрави и успех!
  • Дани, всичко тук е измислица! Знаеш ли как внимавам с яденето!
  • Ох, Вилдан! Внимай вече! Поздрави!
  • Ресторанти, банки и молове ще има още тепърва да никнат..., ама да не стане така, че в "Чайна Таун" един ден да не може да се намери нито един български ресторант, стомахът ни ще изпълнява тогава денонощно цяла рапсодия!
    Весели празници!
  • Още Авицена е казал, че отровата е в дозата!
    Хепиендът на тая смешно-тъжна сатира е именно в поуката,
    която в моя граовски край биха определили с поговорката:"Сиромашко -невидело"В тоя смисъл разказът много ми хареса!
    Весели фейски празници!
  • Отдавна прочетох. Защо не съм коментирала?! Навярно съм съприживявала!Чак ти повярвах!
  • Аз пък харесвам хумор... с китайски подправки! Скорошно оздравяване!
  • Роси, спечели джакпота! Най-после някой да усети подтекста на посланието ми!
    Благодаря на всички и ВНИМАВАЙТЕ С ЯДЕНЕТО ПО ПРАЗНИЦИТЕ!

  • Героинята да се оправя бързо, че по празниците пак ядене я чака, но вече не по китайски!
    Поздрав!
  • Ето, че и държавната заплата може да негативни последици!
  • Подсети ме за тарханата или траханата, бях си купила от България, сега отивам да я понакисна и да я приготвя за закуска!
    Поздрави за чудесния разказ!
  • Като гледам скоро май няма да отидеш в Чайнатаун! Поздрави и много усмивки от мен!

  • !!!
  • А кой ти каза, че ми има нещо? Бях там, разгледах менюто и съчиних това! Здрава съм и нищо ми няма!

  • Аз затова не ходя на китайски...
    Оправяй се бързо... и аз като Джейни
    ((( )))
  • Много благодаря за усмивките!
    <a href="http://vbox7.com/play:dd75a056 " target="_blank"> Поздрав >>> </a>
  • хаххаха тук пак е забавно
  • Китайско междучасие И аз го практикувам през заплата, през две
    Поздрав и от мен!
  • хубаво е, че гледаш с чувство за хумор
    тези си премеждия...и оправяй се, Вълшебнице,
    че празници идат...с обич за теб.
  • Чак ти повярвах!
  • Поне чувството ти за хумор не е пострадало Поздрав, Феичке!
  • Благодаря ви! Ще се радвам, ако съм ви развеселила!
    Нина, права си, че няма по-хубава от българската кухня! А тархана е стрито на зрънца тесто, изсушено за готвене! Аз и синът ми, който е на 22 години, МНОГО обичаме бобец и тархана! Моят съвет е да не възприемаш хумореската ми буквално, а да четеш и между редовете!
  • Жестът е важен, а случилото се може да се погледне и откъм веселата му страна...
    Здраве и хубаво настроение до Празниците!
    И след това!
  • Хей, да се оправяш Феичке, че без теб какви празници...
    Имаш много работа , не знаеш ли, и да не забравиш пръчицата си!
    Поздрав и от мен!
    Дояде ми се тархана
  • Така е - като не се сеща човек какво може да му се случи, животът му предоставя щедри показателни ситуации... Ама пък иначе де щеше да знаеш колко е вкусничко!
  • Ох! Благодаря ви!
  • че идат празници…
  • Е дааа, ама вкусничкото си е заслужавало!
  • Късно си се сетила...

    За друг път да си знаеш...
    Поздрави за Чайнатаун!
  • С поздрав и усмивки, Феичке!Мисля, че леко си се разминала!
Random works
: ??:??