Mar 7, 2007, 4:04 PM

Дано ми прости 

  Prose
854 0 2
1 мин reading

   Стои един мъж зад прозореца и наблюдава живота на хората. Всеки се движи и в същото време е ограничен в рамките на точно определени движения. А той, държейки чаша с БГ водка, наблюдава, премисля. Планира следващия си ход. Трябва добре да го обмисли, защото няма право на грешка - не и този път. Нужно е да завърши започнатото.
   Не можеше повече да бяга от чувството, от желанието си по това момиче, което преобърна света му. Трябваше да я намери час по-скоро - да й обясни мълчанието си толкова седмици. Молеше се тя да не го е забравила, да му даде шанс. Копнееше отново да види в очите й онова желание и обич към него.
"Как можа да е такъв глупак? Да изпусне такова съкровище - момичето за него. Мълча като идиот. Бе сигурен, че тя ще го чака дълго - но толкова дълго никой не би чакал. Колко ли я е наранил? Всичко се провали. Тя няма да ми повярва повече. А можеше всичко да е толкова красиво... Отново заради големия ми страх, съмненията и несигурността ми.
   Що за мъж бе, след като не можеше да се изправи пред една жена и да й признае какво чувства? Напротив - мълча, оставяйки я в невидение, огорчение, болка и тъга. Показа й едно, а после - нищо. Дано му прости. Дано го приеме пак."
   Молеше се той на Някой...

© София Русева All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Възможно е, Христо. Не го отричам. Просто аз не съм такава жена. А жена, която иска достоен за нея мъж - в това число, да умее някакси да показва чувствата си
  • Хубав разказ, София!!!
    Мисля си, че не само мъжете, но и жените често се страхуват да признават чувствата си. Поздрави!!!
Random works
: ??:??