Dec 7, 2021, 2:40 PM

Детски бисери 5 

  Prose » Humoristic, Epigrams, Miniatures, Aphorisms
603 1 11
2 мин reading

Мисли, изказани от дъщеря ми, когато е била на 9 години:

 

1. Бързо се учиш, мамо!

2. Баба ми е навита да ме гледа.

3. Аз имам много изострено обоняние, но когато спя, то не работи.

4. Всяко семейство е една нова епоха! Трябва да сме най-доброто семейство - да не правим злини, да вярваме в Господ, да сме изрядни във всичко!...

5. Майка ми е още малка да свири гами. Трябва да измисля някакви по-леки упражнения за такива тежки случаи като нейния. Понеже в свиренето на пиано тя е едно начинаещо бебе.

6. Какво толкова прави домашното, че да го гледам? Да не прави случайно циркови номера?! Защо трябва да прекарам цял ден в наблюдение на една тетрадка?

7. Колкото повече тренира човек дадени неща и се упражнява да ги прави, толкова повече му се намалят шансовете да се изложи.

8. Някои хора имат нужда от обезгневяващи лекарства.

9. Време ми е вече да получа и някоя двойка...

10. Ако майка ми беше станала певица, сега щяха да я гонят с вили и факли.

11. Сестрата на баба ми днес навършва 75 години. Още малко и ще навърши 100.

12. Трябва да отида спешно до тоалетната!

13. Алергична съм към училището!

14. Майка ми и баща ми са като две влюбени гълъбчета. А аз съм основната съставка на тяхната обич!...

15. Ние сме образовани хора, а не хилещи се кукли.

16. Аз съм хаотично момиче.

17. Измъквам се от всякакви ситуации и разгадавам различни загадки!

18. Най-лесният начин човек да полети е като си направи антигравитационно поле.

19. Ако майка ми започне да пее, ще изгони не само котките, които са наоколо, но и бълхите от тях!...

20. Живеем в модерна ера, в която са направени толкова много открития! А еволюцията им е помогнала да бъдат и реализирани!...

21. Аз също ще направя някой ден някое важно откритие, защото искам да оставя следа след себе си в живота!...

22. Ако електрическият ток се генерираше от приказките на хората, щеше да е напълно безплатен.

23. Не съм запланувала засега други бели за правене.

24. Баща ми смята да води коженият ми стол на тапицер.

25. Този звънец ми изкара ангелита! Към ангелите: " Спокойно! Прибирайте се обратно!"

26. Това сиво вещество не трябва да ни служи само за украса.

27. Барабан Петко с жените!...

28. В момента не правя нищо, понеже съм се размечтала!...

© Радослава Антонова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??