Aug 19, 2021, 10:13 PM

Драсканици от всекидневната лудост 

  Prose
487 0 5
1 мин reading

Понякога си мисля за теб...

 

Прекършвам се винаги, когато долетиш с някоя непоканена мисъл и раздереш съзнанието ми с проскубаните ѝ криле. Всеки път се мъча да я хвана и с жестоко, рязко движение да изтръгна малката й главица от врата, да забия зъби в разкъсаната плът и да ям...и да пия...и да оцелея... Тогава отварям и затварям очи, лутайки се по коридорите, които сякаш са простреляни с мрак, а от него на гъсти черни парцали се излива още и още от него.
Въздухът се сгъстява и се насища с аромат на убийство, на кланица,на смърт, на порутени сгради осеяни със стотици  спринцовки и воня на урина. На олющени болнични стаи с безброй следи от забити и счупени нокти на милиони луди. 
Не знам дали има нещо, което така силно да искам да прогоня от себе си, от ума си... Да се освободя от задушаващата връв, която притиска гърлото ми, докато не започна да се давя в собствената си  болка, погнуса и съсирена кръв... Идва ми да забия нокти в плътта си и да я разкъсвам и разхвърлям, като топла пръст от току-що заринат гроб, но, не! Ти все още си там, зад ъгъла, под ръба на съзнанието ми...и ме наблюдаваш с черните си  безмилостни очи, а аз всеки път се влюбвам в тях, като за първи път!

 

....Понякога си мисля за теб и превъртам...
 

© Добри Бонов All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Няма кой знае какво да се мъдри.
    Ако кажа, че е изключително добре написано, ще е малко.
  • Тежък клиничен случай - обсебваща любов След време ще мине.
  • Склонност към самонараняване.
    Внимавай, че често освобождаването на една обсебеност отключва друга.
    (шегичка)
    Що не се опиташ това драскане да превърнеш в мЕтал текст?
  • Много мислиш, действай! Жените обичат мечтатели, но не мислители.
    Много як автопортрет на профила! Средновековен, в профил. Имаш късмет, че ти е малък носът, и се събира на листа. Някои от нас нямат твоя късмет... 😁
  • ъхмм, любов до смърт, единствено смъртта остава верна до смърт и обича до смърт. И не търси взаимност И има много имена
Random works
: ??:??