Ех бай Петре ,други са били готините, други са били хората едно време .Не като сега ,само да чакат изгода и начин да ти стъпват отгоре. Вместо да се дава път на младите да се учат и да се развиват, се прави всичко възможно младият човек да се смачка. Младите се възприемат като врагове ,като заплаха едва ли не .Че нали бай Петре ,като се взима пенсия и заплата арно върви хорото .Лицемере и злоба преобладават в наше време. Вместо в труден момент някой да ти подаде ръка само сеира ти гледат .И завистта бай Петре ,завистта ,така се е вкоренила в нас. Няма го вече онова самосъзнание онова родолюбие .И ние вече казвам ти ,не знаем кои сме, всеки забегна на някъде ,децата езика си не знаят чужда им е родината. Историята и корените си не знаят. И знаеш ли бай Петре ,винаги ми е било тъжно за тях. Но сега се замислям те ли са за съжаление или ние. Ние които сме още тук Какво можем да предложим на децата си . Заплатата стига да се свържат двата края .Какво бъдеще ще им предложим. Да, знаят си родината и историята й ,имат изградено самосъзнание , родолюбие. И с какво ще им помогне това бай Петре. Други са били годините ,какви приятелства е имало на времето ,пък и на пътя да те срещне непознат човек ще те поздрави .Ако си в беда ще ти подаде ръка ,ще ти помогне .А сега даже и комшията обръща глава на другата страна. Ми това е бай Петре положението, няма да се оправим. И се чудя бай Петре, сега на къде?
© Ралица All rights reserved.
Оправи си грешките, че дразни и го довърши.