Jun 12, 2020, 3:25 AM

Дъжд през октомври 

  Prose » Others
506 2 3

   Ръми... 

  Ти ме чакаш на малкото мостче. Долу шуми реката. Вятърът сграбчва купчина листа и ги запраща срещу теб.

По кичура и челото ти вече се стичат капки. Забърсваш ги и гледаш нетърпеливо нататък, от където трябва да дойда аз.

И се люлее под крака ти нашето мостче...

  Дъждът се усилва, ти изтичваш на нашата пейка, под стария кестен. С върха на обувката написваш върху мокрия пясък :

" Обичам те! " Навеждаш се и добавяш : " въпреки всичко "

  Реката отразява светлините на крайбрежните лампи. Горе в ресторанта оркестърът свири " Разделени мостове".

   " Пролетта ще дойде и щастие ще бъде"! А ти поглеждаш за последен път часовника и ставаш.

Прегръщаш кестена и допораш чело до грапавата му кора, там където е издълбано моето име.

И ти си тръгваш. С крачките ти заглъхва и песента. До пейката остава само пясъчното " Обичам те ".

© Любомира Вълева All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • И за теб преградка, Ангелче! Липсваш! :*
  • Толкова е нормално да вали през октомври. Сякаш денят и нощта нямат друга работа, освен да валят. И хората също, освен да мислят за дъжда. И после разказват за него, за този октомври, сякаш предишният и следващият е бил и ще бъде различен. А той си е все един и същ. Такъв, какъвто е бил, дъждовен.

    Разчувства ме, това стана. Мостчето, дъждът, кестените, момчето...
    Обичам кестени...
  • Благодаря за коментара, Ангелче! Моята любов си отиде, мила. Станаха 5 години, откакто коварна болест ми я отне, затова е тъгата и " въпреки всичко"
Random works
: ??:??