May 26, 2019, 5:30 PM

Едно 

  Prose » Epigrams, Miniatures, Aphorisms
592 2 1
1 мин reading

 

        Докосването на душите ни е магия!...
       Някога, много отдавна, когато ни излъчи Великия Източник, бяхме сродни искри! Същества с един пулс, с една аура, с един стремеж, с една любов, с един дъх! Полетяхме заедно, в стремежа си да дарим Любовта на Великия на всичко, и всички които срещнем по пътя си! И... го правехме, еони и еони! Бяхме едно по между си и с Него- Бисерът на Святостта! Оживявахме всичко около нас с Неговата Божествена Любов, която течеше през нас! Усещахме, че връзката между нас е Вечна, Свещена и Ненарушима! Решихме да я Изпитаме! Разделихме се чисто "физически", за да обхванем по- голяма област от Творението и да раздадем Неговата Любов, в колкото се може по-обширна област. Имахме вътрешното Единение, усещахме, че сме Едно по между си и с Него! 
      Докато Мракът, плъзнал на много места, не ни раздели! Изминаха еони, докато не се Открихме отново!

     

      Докосването на Съществата ни е Проникновение...! 
     Проникновението на повторната Среща, на Новораждането един в друг и в Него! Сега знаем и двамата, че не сме две, а Едно, Едно един в друг и в Него- Бисерът на Святостта! 

 

© Ангел Филипов All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??