Apr 26, 2021, 8:25 AM

Феята на блондинките 

  Prose » Narratives
296 3 13
3 мин reading

- Давай да плащам, че много бързам, имам час за фризьор!
- Момент да обясня! Маслата, филтрите и всичко според твоите изисквания е свършено, но има една малка съществена подробност!
- Давай да плащам и да тръгвам ти казвам! Бързааам! Цяла година се каня да си сменя цялостната визия, цвета на косата, прическата и няма там някаква си подробност да ме спре!
- Чуй ме хубаво! На закъсаният ремък въобще не му пука за новата ти прическа. Къса се и те оставя на пътя като едното нищо и после разходи за десет прически!
- Абеее...клиентите винаги имат право! А тези хубавите имат десет пъти повече права! - и ме гледа в очите предизвикателно.
Обръщам се с гръб и отправям мислена молитва: "Моля те Господи дай ми сила да я изтърпя тая!" поемам дълбоко дъх обръщам се и казвам:
- Клиентите тук имат право само да си плащат сметките! А хубавите клиенти имат десет пъти повече права там където ги оправят тях! Няма да спорим! Само да те предупредя...позвъниш ли ми с оплакване, че си закъсала на пътя като преди това е светнала червената лампа на алтернатора ще ти кажа трите думички "Да го ..хаш! " и ти затварям телефона. Спасявай се както можеш! Дължиш ми 152 лева до тук. За последствия от скъсване на ремъка не нося отговорност.
- Добре, съгласна съм! Изкарай ми колата, че бързам! Аз тоя ремък от минала година си го карам така и все още не се е скъсал, та сега ли?! Хайде по бързо!
Изкарах и колата. Качи се и тръгна с въртене на гуми. Отидох и си пуснах "Я свободен" на Капелов (те моите помощници не я харесват, че е руска песента, ама предпочитат да я изтърпят пет минути, че след това съм кротък като коте. Иначе лая и хапя, а тая всеки път ми пили нервите и сякаш нарочно го прави). Успокоих топката и дори я забравих, ама то като във вица дето мъжа питал жена си "Жена спиш ли?", а тя: "Ми не!" , а той философски заключил: "Така е, то злото никога не спи!", та и в случая спокойствието беше има - няма 180 минути. Телефона звънна нервно и екрана изписа "Осата" (просто така съм я кръстил (всеки клиент си има ник мой си)). Поемам дълбоко въздух и натискам зелената слушалка и отсреща:
- Първо светна червено..и после колата угасна! А сега какво да правя м?!
- От мен получаваш трите думички!
- Стигаааа! Бъди сериозен! На възлово кръстовище съм по средата.Свирят ми ..почти съм в истерия! Помогни ми моля те!
- Ти с нова прическа ли си вече?!
- Даааа, вече съм руса и хубава! Това какво общо има?!
- Ми излез от колата и извикай Феята - Неволя на блондинките! Аз съм те предупредил! - и затворих.
Чаках пак да звънне, но учудващо нямаше реакция. След час спира пред сервиза една пътна помощ. След нея спира един джип. На пътната помощ колата на моята клиентка. А от джипа слиза самата тя Барбито. Поемам въздух. Казвам си молитвата "Моля те боже нека и този път да имам сили да я изтърпя!". Отивам при колата. Изчаках да я свалят от пътната помощ и да си замине и джипа. Идва моята позната и се хили като нахапана краставица.
- Чакай - започва тя -преди да кажеш нещо аз да ти разкажа: Благодаря ти за съвета де! Та бях пред истерия по средата на кръговото и това в 17 часа, отвсякъде свирят псуват. Ама като ми каза така и знаеш ли какво направих. Излязох най спокойно от колата, събух си токчетата ..качих се на капака, вдигам безпомощно ръце и казвам на висок глас: - Кво сте се разсвирили бе ?! Не виждате ли жена съм, руса съм, безпомощна съм, а колата отказа. Тук няма ли мъже да помогнат?!.- Че като се заотваряха едни врати ..има няма най малко 20 мъже се отзоваха. На ръце изнесоха колата от кръстовището. Пътна помощ ми осигури човека с джипа. Искаше колата да я закараме сервиза му и да ми я оправят там. Аз му казах, че днес съм я взела от сервиз, а той ме пита дали искам да те набият, че не си я оправил като трябва (та ти внимавай де, че съм вече с връзки с яките момчета). Обясних му, че всичко е под контрол. Та да ти кажа . Това да си руса и хубава е голямо предимство!
- Да бе, така е! При положение, че има кой да те светне за Феята - Неволя на блондинките! - казвам аз и се обръщам с гръб и тихо шепна на ум : "Моля те боже отърви ме от тая напаст !", а Той Бог ми нашепва:" Жена е, руса е, безпомощна е...".

© All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Приятно написано. Аз също не съм знаел, че имало фея на блондинките. Но някои скромни наблюдения ме навеждат на това, че тя ще да е по-заета от феята на брюнетките. Което пък си е бонус, ако феята е фей. Успех желая!
  • Благодаря Костадин, от сърце! О Росии , бях се притесних да не ми се обидиш за Феята, но сега съм спокоен и щастлив! Благодаря!
  • Това е като наръчник за блондинки! Ще си го запазя, ако ми се развали колата!😄😄 Поздравления за разказа!
  • Ох човечеПоздрав.
  • Скити такава ми е орисията , да помагам и напътствам......блондинки (майтап ме Уили) ! Благодаря ти че наминаваш! Усмих!
  • Миг, не знаех, за съществуването на фея на блондинките! Истински се радвам, че я има и с удоволствие ще се възползвам от нейните услуги!
    Много ми беше забавно да прочета!
  • Твоята покровителка...
    Много ми хареса!
  • Привет брюнетки , блондинки и готини момчета! При нас е весело!
  • Ееее браво, човече, разби ме от смях 🤣🤣🤣
  • Ххахаха, "русо гладно нема" са казали хората А русата неволя е голяма работа!
  • Имаш незабравим стил на писане. Поздравления!
  • Ох, последните години бях се подлъгала по призивите, че по- добро от естественото няма и си станах пак брюнетка. Ама като чета, май е време пак да се изруся. Поздрав!
Random works
: ??:??