Jun 10, 2023, 2:04 AM  

Финалът винаги е тъжен! 

  Prose » Reviews, analyzes, critical articles
301 10 4
1 мин reading

Наблюдавам много внимателно БСП. Това е партия с бързо измиращ електорат. Поради своите безбройни мимикрии и оскверняване на идеалите на Ботев, Смирненски и Вапцаров, тя рязко загуби електорална маса в лицето на доста навреме осъзнали се българи. За тази партия покойният проф. Юлиян Вучков /мир на праха му!/ обичаше да казва, че е ултрадясна. В редовете й останаха най-вече хора със силно ограничен интелект - т.нар. "чугунени глави", които поради силно напредналата си възраст не могат да преодолеят инерцията на миналото и някои други, успели да се докопат до цицките на икономическото господство. Но едва ли има млади хора, които биха избрали тази партия за членство. Фактически БСП е грохнала стогодишна, напълно беззъба, бабичка, на която никога повече няма да поникнат нови зъби. Електоратът с прокомунистическа нагласа се преориентира към Възраждане. Радев, който след изтичане на мандата си си прави сметки за политическа кариера, вероятно също ще основе партия и окончателно ще отмъкне последните жалки остатъци от електорална маса на посредствената лидерка Нинова. Следователно всеки разумно мислещ човек, когато мисли за БСП би си казал - това е хроника за една предизвестена смърт. Не изключвам възможността част от настоящите лидери на БСП да я напуснат и подобно на хлебарки търсещи по-топло жилище, да се насочат към други партии можещи да им предложат политическите дивиденти, за които мечтаят. Очертава се възможно най-безличния край на Столетницата. Гушнала букетчето тя няма да събере на погребението си достатъчно изпращачи и ще премине в почти пълна самота в небитието. Но трябва да отбележим, че този неин край ще е напълно заслужен, защото многократно и нагло мамеше привържениците си. Лека й пръст!

© Младен Мисана All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Написал си го толкова забавно, че ме разсмя. Сигурно не това ти е била целта, но пък всичко е вярно.
  • Лека й пръст!
    Родена под червена звезда, обсебила „всеки километър до края на света“, се удави в своята злост, безпардонност и най-вече, защото загърбва националните интереси в името на имперските.
    Поздравления, Младене!
  • Споделям казаното от теб, Младен!
    По добре късно, отколкото никога!
    Наслушахме се на какви ли не отровни думи и презаписвани речи.
    Хареса ми направения от теб анализ.
  • Много задълбочен и аргументиран политически анализ си направил, Младене. Поздравления!
Random works
: ??:??