Nov 23, 2011, 9:59 PM

Фотоните не са най-бързите частици! 

  Prose » Narratives
680 0 0

- Знаете ли - подхвана разговор една вечер Ко Та Рак, след като се запозна с новините от говорещата кутия. - Учените са открили частици, които се движат по-бързо от светлината.

- Хъм - неопределено изсумтя Черната Пантера Ра.

- Нищо ново няма в това - сви рамене Но Щен Вълк.

- Така ли?! - искрено се учуди котакът. - Ти пък какво знаеш по темата?!

- Частиците, които са по-бързи от фотоните, се наричат тъмнони - започна да обяснява вълкът. - Ако една група фотони и една група тъмнони стартират едновременно от точка "А", когато фотоните пристигнат в точка "Б", ще заварят там тъмноните да пият кафе... - тук Вълк смига към книжката на великия философ, която четеше.

- Хъм - още по-неопределено изсумтя Черната Пантера Ра.

- А какво кафе пият? - полюбопитства Ко Та Рак.

- Тъмно, естествено - махна с лапа Но Щен Вълк, който отдавна вече не се шашкаше толкова лесно от леко смахнатите въпроси на приятеля си. - Всеки уважаващ себе си тъмнон не би си и помислил да пие друго кафе, освен тъмно.

 

© Стоян Вихронрав All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??