Jul 21, 2011, 8:12 PM

Хороскопът на Но Щен Вълк. Още един е за баня. Ко Та Рак е развил имунитет, но... 

  Prose » Narratives
705 0 0
2 мин reading

Хороскопът на Но Щен Вълк. Още един е за баня. Ко Та Рак е развил имунитет, но не бяга достатъчно бързо. Неочаквано изкъпване.

 

Звукът, който се чу, можеше да се изпише с букви горе-долу така - МПЛЯС.
Когато Гар Ван, Ко Та Рак и Черната Пантера Ра нахлуха на бегом в склада, завариха Но Щен Вълк, който тъкмо бе успял да изпълзи изпод купчина сурови риби.
- Пфуй - изплю една риба вълкът. - Днес в хороскопа ми пишеше, че трябва да внимавам с рибите, но аз си мислех, че имат предвид нещо в преносен смисъл - например представителите на зодия риби, а не че предупреждението е буквално! - тук Но се подуши и правейки физиономия, изсумтя: - Бъррр, целият се умирисах на риба! Отивам да се къпя в реката - и с леко залитаща походка тръгна натам.
- Хъм - изсумтя котакът. - Че какво ù е лошото на миризмата на риба?!
Малко по-късно:
- Ужас! - възкликна Сянка. - Цяла вечност кисна във вира, а още имам гадости в косата и под ноктите!!!
- Хъм - изсумтя Но Щен Вълк, от когото над водата се подаваха само върха на муцуната и ушите му. - Колко ли време ще трябва да се кисна, за да се махне миризмата на риба от кожухчето ми?
Когато Ко Та Рак мина покрай НеЧакТолковаГолемияВир завари Но Щен Вълк да се кисне с отегчена физиономия във водата, а Сянка да чисти косата си.
- Днес е началото на един нов свят - безметежно се ухили на приятелите си котакът. - С безбройни възможности и много надежди. Всичко може да се случи... Ъъъ - сам се прекъсна Ко, когато улови погледа на Но и Сянка. - Какво толкова казах?! - добре, че Ко Та Рак беше свикнал да го гледат така, иначе съществуваше опасност да се превърне в пара.
- Дръж го! - изръмжа Но Щен Вълк.
- Олеле - писна котакът и търти да бяга, обаче бягството му не се увенча с успех.
Още малко по-късно Ко бе хвърлен във вира и порядъчно накиснат, а всеки негов опит да излезе довеждаше до повторното му бухване там - Но и Сянка явно не бяха в настроение да ги дразнят.
- Добре де, добре - примирително въздъхна Ко Та Рак. - Научих си урока за дразненето.
- И какъв е той? - предпазливо го попита вълкът.
- Не знам - сви рамене Ко. - Може би е лошо...
- КО!!! - изръмжа сянката и отново хвърли котака във водата.
- Майтапче - ухили им се Ко Та Рак и изплю малко вода. - Защо сте толкова раздразнителни днес...?

© Стоян Вихронрав All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??