Dec 27, 2018, 7:55 PM  

Христос Воскресе, приятели! 

  Prose » Humoristic
1511 9 9

          Обаждам се аз на мой познат, за да му честитя Рождество, както му е реда. Чувам гласа му:

"Кой се обажда?"

и плахо произнасям името си. И тъкмо да му кажа

"Честито Рождество!",

в слушалката изтрещя:

"Христос Воскресе!".

Ех, как се шашнах само и рефлекторно отвърнах:

"Во истина воскресе!".

Двоен ужас, но така си е то - грешката грешка поражда. Абе добре си беше то при комунизъма /както произнасяше Тато/ - такива грешки бяха невъзможни. То и дядо Коледа нямаше, а само дядо Мраз, пък било Той и римуващ се с нещо от Истанбулската конвенция...

© Младен Мисана All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • !!! Усмивки и честити да са всички - хайде да не изреждам, че ще взема и аз да ги объркам. Щастлива Нова година!
  • Случва се! След веселото посрещане на Рождество.. Весело посрещане и на Нова година!
  • Странно хрумване си заплел, Младене - буди размисли! Весела Нова Година!
  • Много зареждащ и вдъхновяващ финал ни поднася Автора:
    "То и дядо Коледа нямаше, а само дядо Мраз, пък било Той и римуващ се с нещо от Истанбулската конвенция..."
    Той едновременно те кара да се засмееш, да се замислиш и да се натъжиш по безвъзвратно изгубеното ни социалистическо минало, което макар и да се оказа несветло, бе средата, в която нашият народ вирееше по-добре.
    Пожелавам на Автора весело посрещане на Новата година, която да му носи неизчерпаемо вдъхновение и да издигне перото му до нови висоти!
  • Разсмя ме... Пък веднъж един мъж ме поздрави за осми март и аз му отговорих- мерси подобно! Почти същото положение, че и обидно кофузно. Честито Рождество! Бог да те пази, приятелю!
  • Уникат!
    А по въпроса за Дядовците - Коледа и Мраз... наистина никога и никъде не е имало Дядо Коледа.
    Дядо Мраз, обаче, е факт от славянската митология.
    Рекламата на Кока Кола превърнала Свети Николай от светец, в дебел Дядо...
    И се чудя защо поощряваме децата си да почитат една реклама на нещо, което даже е вредно за здравето и в редица страни е забраненоа да се продава в близост до училищата и в самите тях.
    А това, че е вредно, съм категорична - видях как въпросната свещена течност разяде ръжда за по-малко от половин час...
    Почитаме Орфей, защо да не почитаме и Дядо Мраз?
    Той не е измислен от СССР и комунистите... Съществувал е хиляди години преди Христа...
    Така че - браво ти за хумористичния текст, който обаче навежда на размисъл и предизвиква...
    Хм...
    Благодаря ти, за което!!!
    Честито Рождество Христово!
  • Когато видях заглавието, реших, че пише „Весела коледа“, „Честито Рождество!“, „Весели празници“ или нещо подобно, не забелязах, че пише „Христос Воскресе“... Сякаш за ума ми по-важното е, че има празник, а не кой точно празник е. Е, умът подбира информацията по свой си начин...
  • Просто си уникален да представиш една реалност с невероятно тънък хумор. Благодаря, наистина имах нужда от доза смях!
  • 😅!!!
Random works
: ??:??