Feb 1, 2013, 10:42 PM

И когато натрупате 

  Prose
505 0 0
2 мин reading

И когато натрупа много знания по съответната насоченост, като прибавим и нивото му на усъвършенстване, т.е. изграждане на добродетели, Учителят от Кайлас сам го намира.

- Точно така. И ти предава знания по ментален път. В един момент ти започваш да се чудиш, ами откъде знам това? Всичко е много простичко. Ето ти отговора.

- Това е доста интересно.

- Да. Всичко ти се предава по телепатия. Приемаш я на подсъзнателно ниво и по пътя на  индукцията се изстрелва към съзнанието, и то я осъзнава.

- В книгата "Истините за живота" съм писала за телепатията.  Учителят, Исус, ми каза тази истина.

- В случая вече ти е ясно. 

- Да. Телепатията е мисловна енергия, която чрез микровълни предава информацията по пътя, който ми спомена по-горе. И е право, и обратно пропорционална. Субект - обект и обратно. Предаваш, отиваш към обекта и той ти я връща. И ти става чудно как човекът, за който мислиш, ти се обажда по телефона, идва при теб, или го срещаш случайно. А случайности няма.

- Това е законът на случайностите, Мария. Нищо няма случайно в Природата. А вие сте част от нея.

- Хайде, Учителю! Искам да видя всичко! Това навярно е много красиво?

- Да. Градът е по подобие на земята, но е само светлина. Аз ще те разведа из комплекса, където са посветените. Те работят непрекъснато. Но си правят и почивка, по време на часовете по медитация, и релаксация.

   Тръгваме по безкрайния коридор.  Светлината ме упоява и ми става много леко на душата. Тя е мисловно-чувственото ми тяло. Затова я чувствам със сетивата си.

- Ела тук, Мария! Хваща ме за ръка Абраам Хатми и спираме пред врата от светлина. Тя сякаш се стопява и ние влизаме вътре, в огромна зала, също от светлина.

- Тук е занимателната зала. Тук се събират посветените и всеки твори нови мисловни форми. Когато са готови, правят обмен помежду си, след което ги експериментират.

- Как ги експериментират?

- Ами, изпращат ги на своите ученици на земята. Там те се материализират, т.е.  превръщат се в материална единица и вече служат като форма на употребление.

- Аха. Това е много интересно! Значи, те ни изпращат  модела, а ние го изработваме!

- Ето, пак стигна до истината, чрез логиката.

 

 

 

© Мария Герасова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??