Feb 27, 2022, 7:44 PM

Истината за войната в Украйна 

  Prose » Reviews, analyzes, critical articles
1930 10 15

Тя е съвършено простичка. Основната цел е да бъдат унищожени ядрените мощности на Украйна, която се готвеше да стане притежател на ядрено оръжие и беше много близко до целта. Тази акция на Путин е добре дошла и за Запада, който също не желае Украйна да стане ядрена сила. Така че чичко Путин е оставен безпрепятствено да свърши мръсната работа. Ако му ръкопляскат, то е тайно, а от благоприличие леко го одумват, но ултиматум не му е даден все още. Путин взе в ръцете си Чернобилската АЕЦ. Твърденията на Путин, че извършва инвазията, за да подпомогне оскърбените и унижените са чист блъф. Ако това беше истинската причина, то той можеше да нахлуе в Украйна още преди години.

© Младен Мисана All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Може би заслужава ме съдбата си по начина по който мислим, и видно е защо сме на това дередже. Черното не е черно.
  • За мен това не е война, защото при война първата работа е противника да бъде изравнен с земята и изпепелен, тактиката на руската армия е заобикаляне на големите градове. Често чувам за украински части, които се предават, както и за руски части, които се предават, което е знак, че самите те разбират, че се водят безсмислени сражения. Второ - стълкновението не е между Русия и Украйна , а ... Всъщност великият Иво Христов направи перфектен анализ на ситуацията вчера по телевизия Евроком >>> https://www.facebook.com/watch/?v=355782566406593 ... 👍
  • Здравей Младене, когато твърдиш нещо е добра да го подкрепиш с доказателства - както правиш в другите си писания
  • Благодаря ви за толкова интересните и съдържателни коментари: г-н Ананиев,
    г-н Тенев, Христо, Иви, Пламене, Георги и Роси. Събитията в Украйна вълнуват будните умове. Същевременно те засилват опасенията за предстояща трета световна война. Аз мисля, че демонстрираното от Путин е проява на страх и на слабост. Страхът на един диктатор, който вижда, че властта му се изплъзва и прибягва до отчаяни средства, за да я задържи. Но ако след анексирането на Крим той все още имаше политическо бъдеще, то с нахлуването в Украйна окончателно се отказа от него и се превърна в политически труп.
  • Когато умират деца и невинни хора всички са виновни!
  • Зеленски - един от любимците ми в КВН и отврат като политикан - направо заяви, че ще правят "мръсна" бомба. Казано директно - може с отпадъци от Чернобил да ръсят и тровят.
    Нещо, което би трябвало да стресира света...
    За повече те каня специално в блога ми.
    Хубаво изразено мнение - кратко, ясно и с основа за собствени размисли.
  • Всички гледаме режисирания световен спектакъл, а и щем не щем сме участници в него. До неотдавна всички бяхме заставени да си сложим маските, а сега да си сложим украинското знаме на профилните снимки. В периода 16 - 22 февруари ДНР и ЛНР бяха бомбардирани жестоко + прекъсват водата до района и просто принудиха Русия да се включи за тяхна защита и да 'изпълни' провокативните съобщенията на Запада, за нападение на Украйна ... и после - да лепнат етикета на Русия - 'Агресор' ... поредната сцена, как с чужди ръце се решават глобалистични амбиции ... 🙁 ... Очаквам страхотна икономическа криза, заличаваща грамадният им дълг, СЗО става международен жандарм, ... извинявам се, фантазията ми е бедна за това, което са ни приготвили 😥 ... а планът е вече начертан и те си гонят сроковете ...
    Изгледайте клипчето за плана 'Анаконда' за удушаване на Русия
    https://www.youtube.com/watch?v=dbVOR7QX2as
    И за задържането на прогреса от компаниите пиявици https://mover.uz/watch/7xDWuhEm
  • Войната е най-ужасното нещо за всяко човешко същество. Независимо от това в коя точка на света се води, какъв живот и каква религия се изповядва от хората там.
    Военната индустрия създава конвекционални, ядрени и всякакъв вид оръжия с една единствена цел: унищожение! Унищожение заради пазари, геполитически стратегии и сфери на влияние. Най-малкото, което има значение в тази рулетка на смъртта е цената на човешкия живот.
    Препълнени военни складове с оръжия, подводници, самолети и всичко останало- продукти, гълтащи много от БВП на военните сили по света трябва да носят печалби. Такава е играта. ..А залогът- залогът са независимостите, свободата- от всякакъв вид и човешката съдба.
    Уроците се учат трудно и в политиката място за сантименталност и романтика няма. Има нужда само от разум и от гласа на свободомислещите хора, от отпорът, който всеки може да даде в името на живота и бъдещето- срещу диктаторските режими и срещу отнемането на свободата за самоопределение.
  • Както го казах и под едно друго произведение ( и което по незнайни за мен причини доведе до "лют" спор с някои от тук изказалите се ) не ми се струва удачно идеализирането на едни от "великите сили", и демонизирането на други (без значение САЩ или Русия или Китай и т.н. в коя роля е) . Всяка от тях си гледа интереса и собствената политика- в повечето случаи, за сметка на "обикновените" хора.
  • Трупането на оръжия за убиване и разрушаване води до войни. Всяка война е безумие. Но има различни гледни точки. За едни е освободителна, за други – вероломно нападение и посегателство над суверенитета. Независимостта на Косово (с население под 2 милиона) беше приета от НАТО,САЩ, ЕС, в това число и от нас, но Донецк (над 2 мил.) и Луганск не приемаме да обявят независимост. Защо? Нали едни хора, живеещи на една територия са мнозинство и се самопределят, като някакви? Това е демократично. Ирак или Украйна, или С. Корея щели да направят ядрено оръжие. А Русия и САЩ кого питат, колко ядрени ракети да произведат!? По-силнят напада когото си иска. Законът на джунглата – в 21-и век! Никакви спорумения и договори не важат.
  • Не надценявате ли малко анализаторските си умения? Цял свят се е впрегнал да "бистри" истината, разузнавателни служби, топ журналисти, анализатори от всякакъв вид, а ето истината, видите ли, им се сервира като на тепсия. Господине, на вас мястото ви не е тук, а в най-най-свръх-секретните централи. В зона 52 например...
  • Благодаря на всички, които оцениха, поставиха в Любими и коментираха този скромен постинг. Целта ми беше да предложа едно обяснение за случващото се, което явно е убягнало от родните и чуждестранни политически анализатори.

    Г-н Красимир Тенев е съвършено прав в коментара си. САЩ създадоха опасен прецедент с нахлуването на техни и английски войски в Ирак /по времето на Буш младши/. Тогава те осъществиха варварско бомбардиране на Багдад, наречено "Шок и Ужас", разрушавайки множество паметници на културата от древен Вавилон и убивайки немалко цивилни граждани. Кадрите бяха потресаващи. Министърът на войната на САЩ Доналд Ръмсвелд излъга за химическо оръжие в Ирак и това стана претекст за инвазията. ООН беше против операцията, но волята му бе пренебрегната. Днес Путин върши същото в Украйна, имайки примера на САЩ и Великобритания.
  • А добрите САЩ демократизираха Ирак преди няколко години. Също и го разоръжиха от ядрено химично и биологично оръжие, каквото не беше открито в страната от оръжейните инспектори на ООН. А истинската причина и тогава беше простичка – Ирак е на второ място в света по залежи на петрол и на първо място по неразработени находища. Убиха сина на С. Хюсеин и внука му – дете на 15г. Либия пък сключи договори с Русия и Франция за разботване на петролните си находища и се наложи също да бъде демократизирана от САЩ. НАТО и ЕС мълчаливо одобряваха това. После се оказа, че и Сирия не е демократична...
  • Жалко за невинните жертви, които ще даде страната, за разделените семейства и останалите без дом. Войната е по жестока от всяка пандемия!
  • Последните 8 години Украйна беше управлявана директно от Запада и спокойно можеха да направят каквото си искат, включително и контрол върху ядрените програми 🙃🙂🙃🙂🙃🙂
Random works
: ??:??