Jul 12, 2021, 10:43 AM

Избори 

  Prose » Humoristic
300 4 6
1 мин reading

Умори се организмът. Работа, работа, работа… И се появи идея – обновяване. Просто да се проведат избори и подтикне тялото отново да е жизнено и устремено по житейския си път…

Критиките бяха очаквани и логични:

- Остаря мозъкът… Не, че преди беше нещо особено, обаче… Изкуфя, започна сам да си създава илюзии и да вярва в тях… Самовлюбеност, иззвездяване, нагла самоувереност… Мисли само за себе си, лъже, мами, изпростява…

-  Друг трябва да поеме ръководството…

-  Даже има кандидати…

А кандидатите бяха много. Лявата ръка разчиташе на пет сигурни гласа. После се сети, че и дясната ще има толкова, та проведоха преговори и станаха коалиция.

Краката не останаха назад. Нали на тях се крепеше тялото – кой по-добре ще знае как да се движи напред и все напред?

Ще се движи, но напосоки – иронизираха очите. Нали е нужен правилен поглед, избор на курса, ориентация в сложното пространство?

Да, но – светът не е само вид и изглед, нали? Звуци, сигнали, музика – убеждаваха ушите.

И защо да живее това никому ненужно тяло? – агитира свободният орган. Трябва бъдеще, а негов носител е той, размножителят. Пък и друго си е, когато нещо значимо се развее като флаг…

Кандидатурите си предложиха бъбреците, белите дробове, черният дроб, отцепниците нокти…

Макар всички да знаеха – други ще поемат властта, за други отново ще работи тялото. Както преди, когато мозъкът уж водеше, както сега, когато живееха инстинктивно…

И всичко отново ще е за шкембето. А основата ще е задникът – яка опора…

 

Каня ви на коментар в блога - https://genekinfoblog.wordpress.com/

 

© Георги Коновски All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??