Лежа върху студената улица и наблюдавам обсипания със звезди небосвод... Всяка звезда сякаш прониква в спомените ми и ме кара да се връщам назад във времето. Време, в което чуствах всеки полъх на вятъра с душата си, време, в което изгарях сърцето си... потапяйки се в любовта... Сега съм сам... Абсолютно сам. Не изпитвам радост, нито тъга... Спокойствието ме обзема и душата ми се сбогува с мен. Бивам захвърлен на този булевард на изгубени мечти и липса на чуства, а в мен остава празнината от това да съм мъртъв... мъртъв отвътре. Поглеждам надолу и забелязвам присъствие. Вглъбението ми спада за секунда, когато разбирам, че това е просто част от ада... Ад, който превърнах в свой рай. Сега съм изгубен в рая си, изпитващ нищо друго освен празнота и тиха радост от това, че повече няма да страдам в сладкия капан на сърцето си, няма да изпитвам този така желан екстаз от живота и неговите очарователни грешки - хората. Мъчейки се да проумея как стигнах до рая, изгубих спомена от това да обичаш и от това да мразиш. Потъвам в себе си и се отдавам на сладката си смърт... Далеч от чуствата, далеч от хората, изгубен в рая.
Добротата и Мечтите стенеха изоставени,
а Любовта тихо беше приседнала до него
и търпеливо чакаше -
уморен от нелепото скитане
и играта на смърт в избрания рай,
той най-после да се сгуши в нея.
Тя, крехка и прозрачна,
го догосна и пожела
да го окъпе с красота,
да го нахрани с доброта,
да го пренесе през Ада,
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.