Sep 7, 2007, 1:09 PM

Животът е една сцена,но ролите в спектакъла са зле разпределени !  

  Prose
1443 0 4
2 мин reading

Мина толкова време, а аз все още не мога да те забравя. Толкова много те обичам. А може би това не е любов? Може би просто имам нужда от ласките, ръцете, устните ти... От топлината на прегръдките ти. Но всичко, което изредих, нима не е любов???
В началото беше никой! Просто игра, в която ти беше пионката. Но нещата внезапно се промениха! Сега ти си ръката, а аз пионката! Управляваш ме така, както ти поискаш, държиш се така, сякаш никога нищо не е имало! Но защо? Аз знам, че ме обичаше повече от колкото аз теб сега! Загубих те с лъжите и лицемерието, но, както се казва: "Всичко в този живот рано или късно се връща!"...
Господ забавя, но никога не забравя! Толкова много те наранявах, докато един ден не си отворих очите и не започнах да осъзнавам каква болка ти причинявам. Болка, която до сега аз не бях изпитала. За първи път почувствах болка, а причината беше, че ти изпитваше същото! В този ден капна първата сълза за теб, имаше втора, трета... станаха безброй много, колкото звездите! Навярно съм толкова сама, толкова тъжна, ненужна, отчаяна и дори самотна, макар и около мен да имаше хора, които ме даряваха с любовта си! Стремях се и винаги се борих да бъда първа и неповторима в живота ти. А сега коя съм? Не съм първа, не съм дори и последна... Аз съм просто никоя! Докато ти...

Ти си смисълът на думата "щастие". Единсвеният смисъл на любов, на самота, болка, илюзия, празнота и чувство за вина. Повярвайте, толкова е трудно да изричаш на някого: "Обичам те!", а той да ти отвръща с безразличие! Но още по-болно е, когато знаеш, че безразличието е по твоя вина! Но не можем да мразим хората за това, че не ни отвръщат със същото! Нямаме право на това! Замислете се колко момичета и момчета, щом изпитат любов, но тя е несподелена, се опитват да намразят човека, за когото биха дали животът си, само защото те не могат да им отвърнат със същото! Само защото те изпитват същите красиви чувства, но към друг човек! А може би и те са неразбрани? Може би и те чувстват болка?
Аз не те мразя за това! Знам, че си щастлив с нея! Обичайте се и бъдете заедно. Любовта е красива, а когато е споделена, е още по красива. Аз се радвам, че те познавам, радвам се, че съм чувала думи от теб, които от никого, никога до сега не бях чувала! Даде ми това, от което всеки има нужда! Благодаря ти! Благодарна съм ти... Научи ме да живея, да обичам, да страдам, да копнея, но най-важното... Научи ме да се боря!

      За моята първа и - за сега - единствена любов!

© Елен Ривес All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Браво мише!Най-много ми харесва от всички!
  • Коментарът ти... ми подейства някак много положително.Благодаря ти много Поздрав и прегръдка и за тебе!
  • Мила,разказа ти е чудесен,много добре те разбирам ,преживяла съм го и честно да ти кажа,трудно ще го забравиш щом си го обичала.Но ,човек винаги разбира,колко силно желае нещо ,чак ,когато го загуби.Мога да ти кажа от личен опит ,че е по-лесно да си останете приятели,от колкото да се опитващ да го мразиш,защото така по-лесно ще намериш душевен мир.Хубаво е ,че не го обвиняваш,но не обвинявай и себе си,защото просто така явно е трябвало да се случи.Гледай само напред,защото може би зад някой ъгъл,ще срещнеш момчети,което ще е ако не първат ти любов,то тази,която ще те направи щастлива.Не се отказвай ,не плачи ,защото сълзите нищо не променят.Поздрав и прегръдка
  • Изпрати му го! Нека да го прочете!
Random works
: ??:??