Jun 16, 2007, 9:58 PM

Кафе с райбер 

  Prose
6795 0 32
1 мин reading
 

                                                             Кафе с райбер


  Имам колега, който непрекъснато ми прави комплименти - един вид - задява ме. Мине не мине - кани ме на кафе я в обедната почивка, я след работа. Аз все отказвам, той не се отказва. Как да му обясня, че нямам и минутка свободно време. Имам толкова приятелки, с тая да се видя, с оная, майка и тя се разглези и тя иска внимание. За мъжа ми да не говоря, ако му разреша, все ще е плътно до мен. Само любовник ми липсва. Има време, като се пенсионирам каква друга работа ще имам. Ще вися по градинките и ще свалям пенсионерите. Тия, дето сега скитат, ще са развалини, а аз ще съм запазена свежарка. Ако седна да му се обяснявам, ще каже, че се правя на главна. Разбрах, че отърване няма и се съгласих...

  • - Е, само кафе ли ще пием? - питам го с усмивка.
  • - Ще ти поръчам каквото ти душа иска.
  • - А няма ли да ходим някъде после?

 Той се усмихва блажено, а аз продължавам:

  • - Знаеш ли как ми се иска да излизаме по-често, но просто няма време. Аз късно се жених, как не те срещнах по-рано.След работа тичам да прибера децата от детска градина - близначета от първия ми брак. Мъжът ми ме заряза и хукна по друга. После - бегом до яслата за малкия, той е от втория ми брак. Баща му - голям пияница! Закъснея ли, бие ме - затова ходя с черни очила. А какъвто е ревнивец, спипа ли ни, заколва ни, без да му мигне окото! Звяр ти казвам! Хей, къде ти изчезна усмивката? Така не ми се тръгва, толкова имам нужда от разтоварване с човек като теб, ти си прекрасен мъж! Хайде да ставаме, че ще затварят детската градина..

  Това е. Повече не ми се обади. Излезе тактичен и ми влезе в положението. А не като някои простаци, дето номерът им е  „кафе с райбер"... Като не разбират от дума... Насила ме карат да им правя съчинение по пейзаж.

© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Абе, кога ли ще си изям боя...Благодаря ти, Ванина!!!
  • Ама стратегията си я бива
  • Елена, Ели, Сиянче, благодаря ви милички!!!
  • Хахах!
    Добре си го наредила!
    Великолепна си!
  • хихихи готино е
  • Креми, покрай мен са такива шемети, как да не ръся бисери! Вили, много си мил! Караш ме да се изчервявам, но това ми се отразява добре, защото съм бледичка. Благодаря ти! Моряче, това младите, много знаете! Специално ще ти обясня какво е райбер, обещавам! Ангеле, ти на мен си се метнал, добър тактик си! Деси, много се радвам, че са ви харесали моите книжки. Благодаря ви!!!
  • Светле, миличка, страхотнааааа сиииии!
    Нямам думи да ти изкажа възхищението си! Благодаря за книгата, изчетох я на един дъх!!! Още ми държат влага разказите! А и направи много щастлива, малката ми дъщеричка с приказката за Звездната фея!
    Благодаря ти, прегръщам те!
  • Пред мене тази тактика се обезсмисля:
    преди "това" за след това аз никога не мисля!
    А пък "зад райбера" единствено се плаша
    жената много лесно да не хваща!
  • Че то вече има ли райбери? Защото съм виждал и с дистанционно!
  • Просто е бил мухльо, но дори не си заслужава да е с голяма Буква! С удоволствие те чета! Пишеш истински втори "Драски и шарки", но вече за 21 век. Предишните са били за нравите от края на 19-началото на 20 век! Браво!
  • Имам чувството, че можеш постоянно да пишеш от тези твои бисери.
    Според мен е достатъчно, само някой да те записва като говориш-хехех*

    Прекрасна си!
    гуш*
  • Благодаря, Анетчо!!!
  • Добра тактика, за истинска жена трябва истински мъж ...
    Усмихващо момиче си ти Светле.

    Поздрав и усмивка за теб.
  • Ласка, ах блазе ти за името! Искам Ласка искам...Сигурно само това чуваш по цял ден. Здравче, нали не си се съмнявала в моите способности на стратег?! Ице, така се притеснявах дали имаш райбер, но помня на съседа беше много готин. Райбера де. Ако не смогна да дойда, няма да се притесняваш, аз ще се пенсионирам преди тебе. Дарче, няма страшно и аз съм решила втория път да гледам. Млада си има какво да учиш. Па питай, наши хора сме все пак.
  • Светле, каня те и аз на кафе. От мен и кафето, и райбера, и всичко. Ползвай, че като се пенсионирам ще те е яд.

    Поздрави за настроението!!!
  • Много среднощни птици се събрахме. Звездни поздрави и за теб, Стами!!!
  • Хитруша си ти..хехе..браво на теб!!!
    Нощно поздравче и от мен Светле!!!
  • Абе, хитро съм се измъкнала, ама после ще ми се върне като тръгна да си търся любовник. Ама сама съм си виновна, Галче.
  • Много хитро си се измъкнала
    Поздрав,мила!
    Пак ме разсмя
  • Джейни, прегръдки от мен за милите думи!!! Петинка, пробвай се сега, може да си станала още по-добра. Ако не опиташ, няма да знаеш, целувки !!!
  • Аз на тия съчинения по пейзаж едно време имах шестици, ама сега...
  • Какво да ти кажа на теб, просто си невероятна!!!
  • Инче, що не спиш ма, ти да не играеш карти?!
  • Така мислиш ти, Танче, ама я питай колегата.До вчера ме събличаше с поглед,а аз се чудех защо толкова настивам. Днес ме подминава...какво ми е на децата? Щом го е страх от мъжа ми, значи не е за мене. Па може да ме хареса някой по-свестен. А дано!
  • Майче, мъча се да измисля нещо и понякога се получава. Чар, мерси за бравото, ама защо с аларма, бе момче? Злати, така е в живота, всеки си намира майстора. Нел, още малко и започвам със сериалите, Втората младост, по-натам. Е, колегата ли е по-важен или приятелките, а Мери? Милица, благодаря ти! Алиса, па питай, не се срамувай!
  • Ти си върха!
  • Хареса ми много!
  • Казвам му на това - майстор на късия разказ! Ама що с колегата?
  • Има време докато започнеш да гледаш аржентински сериали и четеш "Втора младост"С тези дечурлигаПрекрасно е
  • Ами, той си го е изпросил.
    Светле, сетих се по тоя повод за един мой познат, който отказал напълно пиенето, но компанията не го приема добре. И само го кандардисват - един ще почерпя, друг - не така, трети - не си мъж.
    Докато на човека не му писнало и накрая изтърсил:
    - Много ми лошо пиянството, едно кат пийна и не знам какво правя.
    Оттогава никой от чулите не го поканил на питие.
    Та така и ти с твоя колега Много цвят в деня ми внасяш, Светле.
  • браво с аларма вместо райбер...
  • а ти щото изобщо не ги умееш съчиненията...
Random works
: ??:??