Nov 17, 2012, 5:38 PM

Кайлас - градът на светлината 

  Prose » Novels
1095 0 7
2 мин reading

Започвам да публикувам една книга, която не знам как ще се възприеме от читателите. Но животът е такъв.

Кайлас. Красив и недосегаем за човешкото око. Тук великите посветени са изградили великолепни  монументи. Огромен град сияе със своята светлина дълбоко в глабините му. Малко са земните обитатели, които са допуснати, за да се насладят на това божествено място. Да стигнат до върха, там, където земята и небето се сливат. Там, където е изворът на живота- Божествената прана. Тя се лее като пълноводна река в безкрайното пространство и дава живот на всяко същество. Тя е Божествената искра, която запълва цялото ни тяло и ни кара да бъдем живи. Тук е безкраят и безкрайното време. Тук е моделиращата лаборатория, където е сътворена човешката раса. На връха, на най-високата пирамида, е вратата на лабораторията. Огледалото на времето като неземна царица е седнало на върха и ни наблюдава. То е живият организъм на целия мир. Тук можем да видим всичко, що става на небето и на земята. Да се насладим на красотата на земната природа, а небесната е нейното отражение чрез огледалото на времето. " Туй, що е на земята, е и на небето." Нали така пише във вечната книга- Библията?

   Менталното (мисловното тяло). То е вечният скитник, който със скоростта на мигновението достига до всяко кътче до земната и небесна вис. Когато го развием и то по пътя на усъвършенстването, за нас няма да има прегради. Така ни учат великите посветени от Кайлас. "Тръгни по пътя на усъвършетстването и стани посветен!" А, всичко било много простичко! Просто тръгни по пътя на Доброто и Любовта и твоите очи ще се отворят към света. Ще виждаш това, що другите не виждат. Ще контактуваш с всички същества, които са на земята и на небето. Ще научиш много нови неща, които не си знаел досега. Това е Кайлас. Градът на Знанията. От тук великите посветени предават своите знанията на земните жители. И то на кого по-точно мислите? На тези, които са осъзнали, че пътят на Доброто и Любовта е най-верният, по който трябва да тръгнат.

   Бавно се изкачвам с менталното си тяло нагоре, към върха. Искам да се насладя с духовните си очи на тази красота и с мисловно-чувственото си тяло, да разговарям с великите посветени.

   За читателите на тази книга ще звучи невероятно. Но  такъв е животът. Човек има материално, ментално и духовно тяло. Дали е така? Разбира се. И примерът е на лице.

Искаш да съградиш къща. Правиш план. Какво ти е нужно - материали,  работници, средства. Започваш и от духовен, къщата се превръща в материален план. Вече е изградена и е материална единица. Това е. Нищо не може да се отрече. Няма никаква мистика, а всичко е реалност.

Следва продължение

© Мария Герасова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Благодаря Ви за всичко, което сте написали. Може би не е времето да пиша това. Ако все пак проявите интерес и не го приемате без присмех, има го в един сайт. А може би е времето, посветените да дойдат сред хората, които няма да ги разберат. В резюме: Кайлас е градът на Посветените.
  • Отговорът Ви утоли искрата на любопитството ми и се опасявам, че няма да разбера.
  • "глабините му" - пише се "глъбина";
    "На връха" - пише се "на върха";
    "скоростта на мигновението" - ако е "мигновение", то е време, а ако е скорост, то е изминат път за определено време, казано разбираемо - та тук кое е?;
    "на усъвършетстването" - пише се "на усъвършенстването";
    "...е на лице" - пише се "налице";
    Труден инструмент е езикът. Особено българският език!
  • НЕКА ДА НЕ КОМЕНТИРАМЕ ПО ТОЗИ ВЪПРОС. АКО ИМАТЕ ЖЕЛАНИЕ ЧЕТЕТЕ ПО- НАТАТЪК И ЩЕ РАЗБЕРЕТЕ.
  • Мигар е възможно тогава да допуснем, че твърдите, че всичко това Ви иде свише като информационен поток и просто ей така го изливате отнякъде?
  • Знаете ли, аз не съм чела Мулдашев. Това е една книга, която ме пренася в надноящето и бъдещето чрез мисълта. Казват, че има хора, които могат чрез мисълта да се пренасят. Това било някаква способност. Но не желая да коментирам Ако желаете, четете продълженията.
  • ПЛАНИНАТА Кайлаш!
    А вие били ли сте там, или ще ни преразкажете Мулдашев?
Random works
: ??:??