Nov 15, 2023, 3:04 PM

 Как преминават дните на българина? 

  Prose » Others
257 2 6
Multi-part work
3 мин reading

Как премина половината от моя ден?

Или…

как преминават дните на българина?

 

На 10 октомври от САЩ е изпратен до моя адрес в гр. Кюстендил малък пакет. Според служебното лице там, такава доставка отнема 6 дни за пътуване до България и получаване. Изпращащото лице може да проследява пътя на пратката само докато попадне в България, след това услугата за проследяване спира. Е, стискам палци да „попадне“ в България!

Да, ама не! Днес е 15 ноември. Тръгвам из лабиринтите на Български пощи.

Първата ми стъпка е писмено запитване в имейл до Българси пощи – София. Прикачих за ориентир файл със скрийншот кода и номера, попълнения документ с моя адрес, за да се види, че няма грешка в попълнените ми данни, а така също и касовата бележка. Последва отговор, в който ми бе обяснено, цитирам: „пратки, започващи с „U“ не се проследяват и не можем да Ви предоставим информация за тяхното движение“. И още: „…непрепоръчаните пощенски пратки, които не подлежат на митническо оформяне, се доставят в пощенските кутии на получателите…“ и още куп условности, които всеки може да прочете в сайта на „Български пощи” ЕАД” . Но в моята поща няма нищо доставено!!!

Втората ми стъпка е да звънна на пощата в кв. Запад с тел. 078 545167, където обикновено получавам кореспонденцията си. Служителката беше изключително любезна да ми съобщи, че на мое име няма никаква доставка. Даде ми тел. номер на Централна поща, бул."България" № 2 (същият, който си намерих в Гугъл) - 078 551196 . Звъня… Оказва се, че след набиране няма никакъв сигнал, няма гласово съобщение, т.е. не работи!

Звъня отново на любезната служителка в поща „Запад“. Тя се учудва, че не работи и ме уверява, че това е телефонният номер, на който тя самата се свързва с тях???

Пак набирам, пак тишина…

Започвам отново търсене на информация в гугъл. Поредната отворена страница на мястото на „телефон за връзка“ е  изписано – „неизвестен“.

Продължавам и откривам  № 088 601 5412,  който след набиране ми отговаря: „нямате достъп до този телефон“.

Бог високо, цар далеко!

Толкова по издирването на моята пратка!

Толкова с доверието в Български пощи!

» next part...

© Даниела Виткова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Веригата, Стойчо, отдавна е ръждясала и БГПощи плачат за основен ремонт... Дал си точно определение на синдрома!
  • Някъде се къса веригата в системата...
    Дани,бъди последователна докрай!
    Ориенталско--Балкански Синдром на Деструкция!
  • Пробвала съм и преди, Люси - Памятник не рукотворный са!!! Днес станах член на ФБ групата "📬 Български пощи, USPS/Tracking проследяване, неволи и други куриери". Двама от тях, явно служители, които могат да направят по-щателно и професионално следене на пратките ми казаха, че го виждат на екран - тя е в Кюстендил от 26 октомври...😡 Утре ще отида рано, защото минат ли 20 дни и я въръщат. От 26.10 до 16.11 са 20 дни, надявам се да не са толкова точни и да са го изпратили обратно Ще ги побъркам, днес никакъв телефон не ми отговаряше.
  • Дани, само як скандал и заплахи ще ги рамърдат.
  • Не искам да свиквам, Георги!!! Трудно ми е да се примиря с тия закърнели институции... Късен следобед е, продължавам да търся, да ровя, да пиша в медии, в имейли..., няма да се откажа лесно! Имам време. Не ми е за първи път Български пощи да ми поднасят такива номера, не ми е и за изгубеното пакетче! Трябва да се ръгат с остена като овчар стадо от говеда, дано тръгнат на някъде...
  • Споко, не са само те на тУй дередже, такава ни е цялата държава, тъй че свиквай...
    Кофти казано, но в голяма степен, истина.
    Поздравявам те.
Random works
: ??:??