Sep 6, 2023, 10:13 AM

Как се прави историята - 10. 

  Prose » Others
401 3 5
3 мин reading

Пактът „Молотов – Рибентроп“…

Подобно нещо НЕ СЪЩЕСТВУВА! И никога не го е имало.

Да, за пропагандно промиване на мозъците става. Затова е измислено такова название. Да въздейства върху емоциите.

Както „османско присъствие“ – не ТУРСКО РОБСТВО с цялата мрачна емоционална натовареност на определенията, дадени от съвременниците – робство, иго…

А „присъствие4… Ми, минали едни добри хора, отбили се при гостоприемните домакини, пили по едно кафе и си заминали по живо – по здраво…

А „пакт“… Измества реално съществуващият ПАКТ Рим – Берлин – Токио. Част от който е била и България…

Всъщност , истинското название на подписания на Договор за ненападение между СССР и Германия, на немски Deutsch-sowjetischer Nichtangriffspakt…

И съдържа открити  текстове, обещаващи мирен живот на двете държави.

Отклонение – въпреки опитите на фалшификаторите „да открият“ всякакви подмолни цели, заплахи за мира, агресивни планове, вътре има само обтекаеми дипломатически формулировки. А уж „тайното споразумение“ е копие от копие, никакъв оригинал, потвърждаващ някакви намерения за разделяне на света – няма…

Говори се и за „зони на влияние“. Каквито съдържат договорите между СССР, Великобритания и САЩ от Ялта и Потсдам.

Подобни договори за ненападение са подписани между Германия и почти всички европейски държави. Първият – от 1934 година, между Пилсудски и Хитлер. През 1938 година  такива подписват Великобритания и Франзция. СССР подписва ПОСЛЕДЕН подобен договор…

Но – този документ е най-сатанизиран. Щото, видите ли – след 23 ангуст Германия се подготвя и на 1 септември напада Полша!

Напомням – Полша ПЪРВА подписва договор с Хитлер, Полша е съюзник на Райха при окупацията на Чехия, че и заграбва Тешинска област.

Що се отнася до твърдението – ама Хитлер след този договор напада Полша, всеки минал през казармата, може да се изсмее. За сезем дни е абсурдно да се подготвят планове, да се формира армия, да се подходи към чуждата държава…

Това не е електронна игра… Но акълът на приказващите и вярващите им е на това ниво…

На 17 септември 1939 година полското правителство напуска държавата. И точно тогава СССР влиза в бивша Полша и си ВРЪЩА Западна Украйна и Западна Белорусия.

Те са заграбени от поляците след неуспешната за Съветска Русия война от 1920 година.

Тогава именно Полша напада източния си съсед, заема дори Киев, но е изблъскана до Варшава, където наглият самовлюбен некадърник Тухачевски губи битката.

Обаче – на Парижката конференция британският външен министър лорд Кързън представя – и това е прието от държавите-участнички, границата между Съветска Русия и Полша минава по днешните места. Прословутата „Линия Кързън“…

През 1939 година Червената армия стига ТОЧНО до тези международно признати граници  - с Брест и Лвов. И, въпреки поканите на германците – нито сантиметър на запад.

Което също услужливо се забравя от фейкомайсторите днес…

С две думи, обобщено – няма „пакт за разделяне на Европа“, има Договор за ненападение. Това е ПОСЛЕДНИЯТ договор между европейска държава и Хитлер, Франция и Великобритания отдавна имат подобни „пактове“. След 17 септември СССР си връща международно признатите територии…

Останалото е зоб за политкретени и вярващи им тъпанари…

 

 

© Георги Коновски All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Благодаря, Надя, Петре!
  • Много харесвам тази поредица, сенсей!
  • Ох, днес от скука четох мнението на премиера за ролята на Русия в Съединението...и последното ти изречение в творбата е най-вярно
  • Благодаря, Георги!
  • Историята не е игра на факти, а на интереси.
    Примерно, терорист, за едни, за други е борец за свобода и правда...
    И така нареченият пакт също добре се експлоатира, въпреки че е последният от една серия, с голяма част от която старата Европа не се гордее, затова и услужливо са архивирани с цел, тотална забрава ..
    Но малцина се ровят извън промотираното, а мнозина от тези, които знаят, говорят само това, което им се каже от цялото...
    И турско робство скоро няма да има официално, споко, адаш. Виж, руско, може!
    Тъжно...
    Поздравявам те.
Random works
: ??:??