Jul 24, 2019, 8:04 AM

Като птиците 

  Prose » Humoristic
468 2 16
1 мин reading

На колко много хора им се иска да са като птиците… Да летят, да се издигат в небесата, да се стремят към висотите на безкрайната шир, да гледат от високо на дребната, все по-свиваща се Земя, да подминават гордо с погледа си страхливците, пълзящи в кълта…

Красота… Устрем… Безспирен полет…

Друг свят, други усещания, други мисли, друг поглед към реалността…

Като птиците…

Само биолозите и гледачите на пернатите в зоопарка са малко скептични. Те добре знаят, че птиците също свикват с клетката, същи предпочитат осигурената храна, също искат спокойствие и мир, също не копнеят за приключения, авантюри, конфликти…

А, когато са в полет над суровата скучна Земя, два стремежа имат – оцеляване и храна. Не ги интересуват прекрасни гледки, чудесни пейзажи, великолепни картини. А прехвърчащите готови храни – насекоми, дребни пернати, някой небрежно пълзящ си гущер…

И, разбира се – летятг, стрелкайки се красиво нагоре и надолу, с удоволствие разтоварващи се от преработената храна. Още повече, че от горе надолу е по-удобно и безопасно да се изцвъкаш. Особено, ако улучиш нечия глава…

Абе, има си предимства летенето…

 

 


Заповядайте - https://genekinfoblog.wordpress.com/

© Георги Коновски All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Благодаря, Вася!
  • "Още повече, че от горе надолу е по-удобно и безопасно да се изцвъкаш. Особено, ако улучиш нечия глава…


    "Абе, има си предимства летенето…"
    Винаги ме е впечатлявал интересния, особено ако е неочакван, край.
  • Благодаря, Красе!
  • Веднага ми изникна:

    "Таралежът е птица упорита,
    не го ли ритнеш - не полита,
    ала ритнеш ли го тутакси ще разбереш,
    че бодлив бил малкият келеш."

    Седим си на плажа и един сокол, ястреб или орел - рибар..., мисля второто, не ги разпознавам, се вие отгоре, вие, вие на едни красиви кръгове и току кацне на една висока скала...Питам : "Дали ни вижда?..." Отговор "Много ясно, даже и това, което ядеш в шепата..." После се спусна ниско над водата, разлетяха се патици и под много остър ъгъл се извиси нагоре като стрела...

    Поздрави, Генек!
  • Каква еротика... То си е пак следполунощно, ама от другия тип - страхотиите...
    И аз спирам с фантазиите, щото ще я срещна и цялата ми фантазия увяхва пред реалността. При това - докато мълчи...
  • Адаш, споделянето на еротични фантазии, е май за друг тип сайтове 😊😊😊
    Извинявай, няма повече да спамя, ама си представих визуално картинката и се разсмях :=))
    Хубав и усмихнат ден :0))
  • Бррр... Представям се една комшийка, улучена от падаща пита, която обогатява лицето й... И мустаците й стават панайот-хитовски...
  • А понякога и... за разкрасяване )
  • Благодаря, Ангелче, Силвия, Георги!
    Ако кравите летяха, щяхме да спестяваме разходи за наторяване.
  • Както има една притча, хубаво е, че и кравите не летят )
    Поздравявам те :"
  • При това се приема за знамение и късмет(изцвъкването) и се пуска тото.
    Поздравления за написаното, Георги.
  • И пак любов на първо място...
    Кацни! Пари, власт, пари, власт... Към края - общество, деца, любов...
  • Да, ако така ти е удобно, ако го позволиш и си намериш оправдание: Любов, деца, пари, общество...
  • Благодаря, Елке, Мариана, Надя!
    Душа в клетка се слага, дори ако си официално на свобода...
  • Когато те нацвъка птица, било на късмет. Колкото до нас "крилатите", отвисоко всичко се вижда по различен начин.Крилата никой не може да ни отнеме...Как се слага душа в клетка? Разфилософства ме, сенсей.
  • Свободни като птици или затворени в клетка! Изборът е наш! Поздравления!
Random works
: ??:??