May 18, 2021, 2:15 PM

Когато се къпеш в Любов 

  Prose
608 2 6

Господи, колко си хубава, отдадена на топлите капки летяща вода! Обожавам, когато нахалната ми мисъл се материализирана в гореща, водна  капка и набрала енергията на мъжкото ми пожелаване се  разпръсвам на микроскопични пръски, при сблъска с жадните ти коси! Обожавам, как молекулите ми  отново се събират в капка омагьосани от  магнетичната сила на бялата ти аура. Обичам да се стичам по челото и нахално да влизам в гладните ти за Любов очи. Докосвайки ирисите ти отдавам живата най-висока вибрация от енергийния си спектър и  натежала от отмитата тъга продължавам по дългия път на нахалното си пътешествие. Бавно да се стичам по лебедовата ти шия, събирам горещата до кипване енергия на отдаване с която зареждаш ефира до бяло. Изпарен от бурната енергия, отдавам насъбралата се Любов на Вселенското поле. Успокоен от Божия Благодат  кондензирам в още по нахална капка и с ново по силно желание се отдавам на пътешествието по Божественото ти цяло. Господи, колко си хубава когато се къпеш в моята Любов... ... Любов!

© All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Батко Гошо мъжът обича ли си е насапунисан от всякъде! Роси много ми е приятно да чуя мил коментар от теб! Благодаря ви приятели от сърце!
  • Как умееш с думи да предаваш магията на любовта! Хубаво е!
  • Трябва ли ти шампоан или може с домашен сапун?
    „Сериозно - хареса ми. Стихотворение в проза.
  • Не заключвам мисъл в рима,
    не заключвам Любовта в слова,
    Тя наситена е енергия незрима,
    с нежността си омекотява тя страстта! Благодаря! Усмих !
  • Благодаря за страхотната творба, Миг! Обичам да чета такива неща. Усмихна вечерта ми.
  • И това го помня от предишния профил. Трябваше да са поредни. От един цикъл са.
Random works
: ??:??