Dec 1, 2010, 12:30 PM

Коледен поздрав за книгата 

  Prose » Others
1061 0 22

                        С  твърди и меки корици, с едър и дребен шрифт, стара и нова, хубава, по-хубава и най-хубава, страница по страница  разлистена, скрита под възглавницата, бързо пъхната под  учебника, замръзнала в  работното ми чекмедже, разтворена на коленете ми във влака, в тоалетната вкъщи, притисната в скута ми... Сгушена наравно с мен под топлото одеяло и дъжда навън, напълнена с пясък, лежаща на земята до главата ми, прегърната в дамската ми чанта, приспана най-отгоре на нощното ми шкафче, опръскана със сок от портокал, мазната от палеца ми -  шоколад, ухаеща на моя нов парфюм или цигара, разтворена  нежно,  обърната на пода... преди любов, издърпана още по-нежно от ръцете ми... за мъжка  милувка,  надрана и надраскана  тук-таме от бебешки ръчички, подарена, купена, взета в срок от библиотеката, потънала  от прах високо на тавана, подредена в рафтове, кашони, прочетена с подгънат десен ъгъл, горен или долен, разлепена по глави, с подчертани редове, с автограф...  прочетена и отпечатана  в нашето  съзнание, прочетена веднъж  и втори път, и трети, и... наистина защо ли я четем? Защо ли? - защото просто е върховно!

                                                                                               Стефка  Галева

                                                                                                 Гр. Сандански

© Стефка Галева All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Адмирации за силата и внушението на това тъй дълго изречение, което прочетох с удоволствие. Впечатлена съм и от другите ти разкази. Искрени поздрави!
  • Благодаря ви!
  • Честит Имен ден, Стефче! Бъди щастлива!
    <a href="http://www.youtube.com/watch?v=b4vM4vW9M9Q&feature=related " target="_blank"> Песен >>> </a>
  • Това хубаво есе може да бъде написано само от човек който много, ама много обича книгата!
    Поздрав от сърце, Стефи!)))
  • Честита Коледа, Стефи!
  • Книгата е един от символите на доброто!
    Щом я обичаш - ясно е, че то живее в теб!
    Честито Рождество, Стефка!
    Коледен поздрав ти изпращам!
  • Ако е булеварден роман, по него щеше да има петна от кафе, ракия или други напитки, може би и страници щяха да липсват...Но...истинската книга устоява на подобни "изкушения" и "издевателства", тя ни надживява, макар и пострадала, но...горда. Поздрав!
  • Поздрав! Хареса ми!
  • ОТЛИчЕН ОТ МЕН ЗА КНИГАТА!
  • Ама това книга ли е? Хах!
  • Усмихвам се.
  • !
  • Антоан,Весе,Николина...зарадвахте ме!Поздрави,поздрави
  • благодаря ти,Стефка...огромно удоволствие беше да прочета
  • Влади,Ина! Благодаря ви
  • Чудесно настроение носи! Поздрави!
  • Сладкодумница!
  • Вилдан,Роси,Ева,Илко,Ив!Ако някога си издам моята книга...вътре ще съществувате и вие. Невероятни сте! Поздрави и прегръдки
  • Върховно е!
  • Допадна ми коледният поздрав за книгата!
    Хубавата книга е най-добрият приятел.

  • Прекрасен поздрав...!!!
    Най-дългосмисленото, изречение - описание за книгата, което някога съм чела...!!!
  • Купена веднъж и втори път, и трети, защото съм я давала назаем на добри приятели да я прочетат с надеждата, че после ще коментираме, те забравят да я върнат, на мен ми е неудобно да потретям в молбите си и взема, че си я купя отново. С поздрав, Стефче! Хареса ми коледното ти поздравление!
Random works
: ??:??