Колко е часа или колко е часът?!
Фейлетонско есе
Колко е часът? Много искам да изкажете мнение по този въпрос, вълнува ме и ще ми е интересно да чуя вашето мнение. Аз лично много мразя часовниците. Това от раждането та и до ден днешен, за мен си е ужасен стрес. Тъкмо си спомням като се родих и веднага: Колко е часът, в колко се е родила? Няма да кажат: Колко е сладка...Всяка сутрин за детската градина, за училище и после за работа ме буди този ужасен звън. Иде ми да го метна, ама няма как. А най-мразя часовника с кукувичката. Все едно, че ми вика: Ти си ку ку, ти си...и така няколко пъти, може ли? Подивявам като ми закука. Мразя часовниците и толкова и не ме убеждавайте, че мама и татко, ако не са обичали часовниците, нямало да си определят среща и мене нямало да ме има. Хич не ме интересува вашето мнение за часовниците, аз казах и да се пенсионирам пак ще ги мразя. Нямам нужда от вашата любов и съжаление. Въпросът ми е, харесва ли ви на вас преминаването към лятното часово време?
Аз лично съм против и ще се обоснова защо. Кравите си доях сутрин в пет и половина, после си гледах сериала и така. Сега кравите не дават мляко в определения час, защото аз се обърках тотално какво да правя, сериал ли да гледам, да доя ли, маникюр ли да си правя, какво ли, по никое време. Те не познават часовника и като е тъмно, не щат да пуснат млеко. Като им светне, аз пък си изпускам новия сериал, повторението де и кажете ми как да я карам? Обяснявам им като на хора, не им повишавам тон, но те не разбират от дума. Сложих им стенен часовник в краварника, ептен спряха да снасят, пардон да дават мляко. Мляко или млеко е правилно да се пише? Но всъщност, за мен няма значение. Сега съм им записала психолог да идва два пъти в седмицата, да видим какво ще стане. Не взима скъпо, по лев на кило...месо, не ракия. Ако някой има моите проблеми, моля да си изкаже мнението по въпроса, защото ако се стигне до мораториум върху киселото зеле, дали да му се плаща акциз, да сме подготвени, за свалянето на акциза или премахването на озоновата дупка. Да земат да я зазидат некакво, че много ми духа. Обърках се – долу ръцете от домашната ракия!!! В интернет прочетох, че имайки предвид това, че РЗС се отметнаха за импийчмънта, каква хубава нашенска дума, антикризисно сме щели да си плащаме един от болничните дни. Представяте ли си, докъде ни докараха с това време не на време. А уж времето било наше и било в нас? Лъжат! Надявам се на рекорден брой посещения, понеже при мен я влезат пет коментара от шест посещения, я не. Та затова дайте своето мнение за...по темата, моля! Аз можех да го пусна и във форума за дебат, но искам да ме посещават хората, така да се каже, да ме уважат. То можех да звънна и на Сийчето да си поговорим за нещата, които ме вълнуват, но ми свърши лимита за този месец, па и немаше какво да правя, та викам я аз да си напиша едно есенце нещо, разказче, каквото излезе, па после, каквото дойде, сеир да става, като не става поезия. Важното е да пиша, другото е...А занулиха ми сметката, я да звънна на Сиийка. Ало, Джозефин - така й викаме на галено.
Много се извинявам, нямаше да го напиша, ако имах безплатни минути, но като нямаше какво да правя и ето – произведение на изкуството. Така е, неведоми са пътищата Господни. Казах Господ та се сетих, ама айде, ще питам Джозефин.
- Ало?!
© Светлана Лажова All rights reserved.