Oct 5, 2023, 1:15 AM  

Комунистите клатят лодката 

  Prose » Reviews, analyzes, critical articles, Others
250 5 7

The work is not suitable for people under 18 years of age.

2 мин reading

Любимият похват на комунистите е да твърдят, че вече нямало комунисти. То вярно е, че вече няма такива, защото никога не ги е имало. У нас специално. Бяха си окачили етикетчета с невярно съдържание по времето на соца. Както гласеше един надраскан надпис на стената на подлез:

"Стига жажда за власт, комунисти. Времето ви отмина!"

Въпреки всички опити за реанимация на ламята с отрязаните от Михаил Горбачов глави /последният у нас в лицето на партия "Възраждане"/ комунизмът неумолимо слиза и от българската сцена. Потурджийството - характерна черта на българина, както и неговата прословута Мунчовщина /с нескончаеми възгласи "Русиян"/ забавиха значително процеса. Но освен политически и идеологически, този процес за щастие е и биологически. Многобройните почитатели на крадците, окрали масово питите с кашкавал от мандрите на датите 6-8 септември 1944г., са вече, уви, с изкуствени ченета и чугунените им беловласи глави се поклащат като стрелка на компас с полюси Двореца на пионерите /днешната и отколешна духовна семинария/ и Орландовци. Този голям емигрантски поток, който ползва или подземния Терминал, или възходящия - на Крематориума, създава известни главоболия на иначе оправния бог Плутон. Но да не забравяме, че този Бог има големи ресурси за окончателно решаване на казуса. Комунистическите кадри ще бъдат трайно въдворени на работа в подземното царство. Там те наистина могат да се окажат много полезни, особено като естествен тор.
Днес комунистите искат да ни убедят в тезата, че по-лошо и предателско правителство България никога не е имала. Те са пуснали в употреба мощните си фабрики за слухове и са мобилизирали на макс всички свои тайни и явни агенти, за да може по почина на Йозеф Гьобелс - техният любим учител, да измамят за кой ли път доверчивия български електорат и да сринат законно избраното правителство на България. Тогава ще могат да седнат отново в политическия файтон и да участват в разграбването на крупните суми, които България получава отвън. Както е казано - "крадецът вика - дръжте крадеца!".
Но господа бивши другари - крива ви е сметката. Затова няма да излезе. Вие повече нямате място на борда на българския политически живот. Мястото ви е единствено в Сахара, за да разграбите и пясъка на тази обширна пустиня. Някога един редник отишъл в казармената тоалетна, за да се облекчи по голяма нужда. Но внезапно видял два надписа - единият ниско, а другият високо. Първият гласял: Долу СеСеРе, а вторият - Горе СеСеРе. Обърканият редник обул отново гащите си и отишъл при старшината на ротата разказвайки му всичко, а накрая го попитал: Но къде СеСеРе? Старшината му отговорил категорично: В дупката СеСеРе. Та така, уважаеми господа комунисти - В дупката СеСеРе. И дано не забравите да си свалите гащите на изпроводяк!

© Младен Мисана All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • 1. Благодаря ти за точната коментарна визия, Катя. Абсолютно си права!

    2. Благодаря ти за споделеното, Ромашка. И на мен ми е жал за тези честни и почтени хора, с които комунистическите главатари злоупотребиха, за да постигнат ниските си цели. Мога да си представя каква трагедия преживяха и продължават да преживяват. Но комунистическите безродници и червени термити се кланят само на парите. Казал съм го и в стих:

    https://otkrovenia.com/bg/stihove/istinata-e-nyakyde-tam-5

    3. Благодаря и на г-н Ананиев, който очевидно е антикомунист /за щастие!/.

    4. Благодаря също на всички оценили този текст и поставили го в Любими!
  • Младене, баща ми бе комунист по убеждения, без партиен билет. Всеки път, когато му предлагаха да влезе в партията, отказваше, да бъде началник никога не се поблазни. Във времето на голямата учителска стачка все ме мъмреше. Бях в челните позиции, от моето училище тръгна всичко. Всяка вечер ми звънеше. "Спирайте стачката, че ще падне правителството." Упрекваше ме, сърдеше се... Ала в последните години на живота си, в дълги дебати помежду ни прозря истината, реалността - подлостта, мерзостта, зверствата и прочие. Рухна идеалът му. Сякаш се срина целият му свят. После ми тежеше, че бях причината да прогледне.
  • Комунистите клатят лодката, защото не са в нея и нямат достъп до милиардите от ЕС. А тези които ни управляват са безродници, защото само парите ги интересуват и ще унищожат икономиката ни с безбожно скъп ток. Никой не мисли за народа. Това е истината според мен.
  • Благодаря за безупречно точния коментар, Ана!
    Той разкрива изключително точно как действаха комунистите, заграбвайки поминъка на хората и превръщайки в драми съдбите им!
  • Бях в седми класа, когато дойде промяната в политиката.Дядо ми мразеше комунистите, защото му бяха отнели поминъка и воловете.Изселили го от плодородна земя, заради язовир, който така и не се построи. Баща ми беше член на БКП, но за да заема по-висока длъжност. Ала с нищо не се облагодетелства, освен заплатата му. Мама бе член на ОФ, не пожела да бъде БКП. Беше преподавател.
    Всеки има право да мисли и да решава.Понякога, ако не му оставят избор, може да се стигне до трагедия. До изгубени илюзии....До отминал забързо живот.
    Поздрав, Младене!
  • Благодаря ти за страхотния коментар и за поставянето в Любими на материала ми, Стойчо! Колко хубаво го каза за господа-другарите:

    "С деца които учат, живеят и работят в заклеймяваните от близките им "упадъчни общества""

    Те са нагли колкото си искат. Но наивниците са на привършване, както физически, така и ментално. Този чудовищен фарс ще завърши с пълно фиаско за комунистите и най-накрая те ще си получат заслуженото.
  • Мисля, че еволюцията на политическата мимикрия не е възможно да скрие фалша и той се превръща в един цирк, в една бутафория.В миналото, който успееше да избяга от България, беше заклеймяван.Днес тези идеологически догми не могат да убедят следващите поколения. Но за един театър винаги ще се намерят клакьори!При това солидно обезпечени с привилегията на "прогресивната класа"--изразители на платени убеждения,подплатени с финансови и властови интереси.С деца които учат, живеят и работят в заклеймяваните от близките им "упадъчни общества".И въпреки любовта им към идеите на комунизма и са винаги за "Свобода,братство, равенство",но това е само за параван, зад който се крие привилегията да си "прогресивен" с цената на висок жизнен стандарт.И това ако не е демагогия и побългарена демокрация, здраве му кажи!
Random works
: ??:??