Oct 19, 2023, 1:55 AM  

Комунягите крейзят, а ние ще духаме супата! 

  Prose » Reviews, analyzes, critical articles, Others
272 6 8
1 мин reading

Преди броени дни, разхождайки се в Борисовата градина, пресякох траектория с възрастен господин с голям лигав пес. Човекът явно го сърбеше езика, та се отприщи на приказки. Така разбрах, че е 1939-ти набор - бивш другар от голямото комунистическо доброутро. Опита се да ме агитира да гласувам за червената кандидатка за кметица. Изглеждаше великолепно за годините си и как няма да е така, като се оказа пенсионер с 3 бона пенсия. Та той ми обърна внимание, че главният фаворит за кметското място на столицата - г-н Терзиев, бил от партизанско потекло по дядова линия, от ДС - по бащина линия, но предал идеалите комунистически. Слушах го и се чудех да се смея ли, да плача ли. Та същият този комуняга ме осведоми, че и г-н академика - Денков, настоящ премиер на РБ, бил също от комунистически произход. И питам ви, как няма да е, като комунягите никога не са изпускали нито за миг кокала. Но и без тази информация, осланяйки се на библейския израз - "по плодовете ще ги познаете", ми беше ясно, че този премиер си е чист комунист и в червата. Иначе американците не биха го калесали за този пост. САЩ държат и издържат комунистическите мекерета, защото са най-продажни и най-много слушкат срещу шепа мангизи. Та гледайки действията Денкови направо се слисах. Да вдигаш таксите за руския газ си е чиста провокация към Унгария и Сърбия. Но пък е явно натегачество пред Вашингтон. Направи ми впечатление и острото изказване на Денков срещу Хамас. Отново натегачество. Сякаш този наш премиер иска да стане втори Салман Рушди. Това си е негов личен проблем, но с изказването си той сякаш приканва терористите да осъществят атентати на наша територия, а това вече е крайно опасно за цялото българско общество. Освен тъпотиите в енергетиката, целящи нейното окончателно сриване, господин-другарят Денков си затвори очите и пред действията на здравния си министър, който разпореди електронни рецепти за важен клас лекарства, между които и животоспасяващи антибиотици. Само по тези няколко неща един човек с капчица здрав разум ще разбере колко е некадърно настоящото управление. Лошото е, че дори и такова управление е без алтернатива. Ето - дотам ни докараха комунистическите марионетки, чийто дечица се премятат в американските университети.

© Младен Мисана All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Тъжната истина си изрекъл, Младене.
    Както преди бяхме най-послушните сателити на СССР, така след 1989 сме най-послушните слуги на САЩ. Нито едно правителство не е национално отговорно и няма как да е, защото българският модел на "демокрация" е пълна демагогия и той възпроизвежда във властта един и същ тип политици - тези, които продават държавата, вместо да бранят националните ни интереси.
  • Благодаря ви, че не оставихте да тъне в мълчание този материал разобличаващ комунистите, колеги по перо и приятели! Дани, Стойчо, впечатлен съм от изключителните ви коментари. Хел, много точна забележка направи. Ачо, Ани - трогнахте ме! Благодаря и на оценилите текста и поставили го в Любими!
  • Тя супата отдавна е сготвена, но кой ше я изяде?!
  • Излиза, че трябва да се гласува за Х*****н, защото сигурно той е единственият кандидат без дядо партизанин :Д
  • Попитали един митрополит български:"Ваше Високо Преосвещенство!
    Проповядвате християнството,а в Духовната семинария изучавате диалектически материализъм?!"
    Без да се замисля митрополитът отговорил:"Изучаваме хитрините(превъплъщенията)на дявола,за да ви избавим от лъжите му."
  • Поздрави, Младене!
  • Стара практика е от тоталитарно време до днес по йерархическата стълба да се качват само "наши", проверени деца. Те били "много способни", "най-талантливи", "незаменими"... Политологът Андрей Райчев и дъщеря му, Румен Овч. и синът му Слав, защитил докторантура в “Оксфорд”, а 30 годишната му дъщеря се шири в голямо имение и пръска средства по екзотични екскурзии в Аржентина, Бразилия, Уругвай, Португалия, Италия, Гърция, Милен Велчев и син, Катето Евро и син, Аня Пенчева и Пипи, Софиянски и Ива Софиянска, снаха на Черепа, Армутлиева и дъщеря в ИТН...Нямам думи за това "наследство! И както избиха физически интелигенцията след 1944г., така сега постепенно изгониха в чужбина способните деца, които нямат чичо, вуйчо, подкрепяща партия...
  • Нямам думи,което си вярно...си е вярно!
    Поздрави,Приятелю!!!
Random works
: ??:??