Apr 1, 2020, 4:53 PM  

Контури 

  Prose » Narratives, Erotic
1405 5 32
3 мин reading

Беше есен. Тогава още обичах есента. Топлата, настръхващата, цветната, мъгливата.

Бях сама навън. Наоколо се гонеха и пищяха деца. Момче в клин и слушалки на ушите профуча край мен. Въздухът се раздвижи и стана на пластове. Ароматизатор за дрехи, афтършейв, хормони. Няколко чифта ръце се протегнаха в далечината и един хартиен фенер се понесе тромаво нагоре, като че ли не беше сигурен за посоката си. 

"Искам да се влюбя!" си пожелах спонтанно. 

Фенерът пламна, завъртя се и падна в тревата. 

Бях си присвоила чуждо желание...

безметежност...

Помня, че заваля изведнъж. Бързах към квартирата, търсех ключовете,  треперех. Капките биеха гърба, лицето ми. Исках да сваля мокрите дрехи. 

Той чакаше долу. Приятел на съквартиранта ми. Жан...

Двадесет, шестнадесет, дванадесет, десетгодишен... За мен винаги беше и си остана дете, макар че нямахме голяма разлика. Някави  си три, пет, осем години. 

Отбиваше се често. Дългокос, мълчалив, стеснителен. 

– Защо стоиш под дъжда?! Хайде, идвай!

Затичахме се нагоре по стълбите. Обърнах се и видях как се опитва да стъпи в мокрите следи от обувките ми. Засмях се, но на дъното на смеха ми се утаи усещане за предопределеност.

импулси...

Пуснах го да влезе. Облегнах се на стената. Имах нужда да  поема въздух и...

– Искам те! Искам да те разгледам, моля те! Само това...

Знаех, че не сме сами. Преглътнах го. Стоеше пред мен мокър, нещастен,  смален. И тази негова свенливост, Господи! Идваше ми да се пресегна и да я разкъсам! Исках да я видя на пода измачкана, безполезна,  осквернена. 

Натежах. Прималя ми. Хванах ръката му и я плъзнах по капките върху лицето си. Целунах дланта му. Пареше. Докосна с палец ъгълчето на устните ми, затвори очи и наведе глава. 

подчинение...

Не чухме котешките стъпки на Пол. Усетих топлия му дъх по врата си.  Ръцете му бяха нежни,  деликатни,  познати. Обви раменете ми и приглади косата ми назад. Мокрият шлифер падна на пода. Гледаше към хлапето. Протегна ръка и повдигна главата му. Започна да ме показва. Бавно, през мокрите дрехи. Изпъна плата по гърдите ми, по корема.  Повдигна роклята над коленете ми, стисна я силно и останалият в нея дъжд се стече  между краката ми. 

Ръце, ръце...пръсти. Галещи, разголващи, подаващи, разтварящи. 

Всичко започна тогава. В тъмния коридор. Застигна ни като сън, като огън, като лавина. 

прелъстяване...

Жан не си тръгна онази нощ. Не си тръгна и след нея. Пренесохме се в друга реалност. Сляхме се. Жадни, ненаситни, трескави, неразделни. 

болест...

А после...Закуските в леглото, ресторантите, баровете. Пикниците, порнокината, книжарниците, галериите, сексшоповете. 

Душовете ни заедно, тялото ми, ръцете им, устните. Звуците от разкъсването на плат, на бельо. Скимтенето, стоновете, проникването,  удоволствието. И екстазно, екстазно заспиване. 

страст...

Това беше любов. Хиляди минути любов. Хранех се от приборите им, от ръцете им. Избираха ми дрехи. Обожаваха да ме виждат в тишъртите си, в изрязаните им потници. Да излизам с бельото им или техен аксесоар. Заливахме се от смях, а по-късно се любехме. Мътно, диво, неспокойно, животинско желание. 

зависимост...

Нямаше ревност, нямаше съревнование,  нямаше игри на превъзходство. Търкаляща се есен, гореща зима, мокра, много мокра пролет. И утаяващото се усещане за неизбежност.

обречени...

Гледахме филм онази вечер. Станах за лед и знаех, че не трябваше да се връщам. Можех да изляза и да избягам. Или да спася и трима ни.

Върнах се и написахме заедно края на нашата приказка. Написаха го те, двамата, а аз гледах. 

Бяха красиви, расови,  мъжествени. Бяха богове.

опустошение... 

Жан си тръгна малко след това. Отиде си така тихо, както се бе появил. Взе със себе си онази свенливост, която толкова исках да унищожа. А аз се молех...горещо се молех в света, който беше избрал, никога да не завали. 

измръзване...

Година по-късно срещнах Пол. Не, не  го срещнах. Седна тихо до мен в едно кафене, на тротоара. Не бях го виждала оттогава. Мълчахме, вперили поглед в преминаващите трамваи. 

– Знаеш ли,  бих го направил пак. Отново...По същия начин! Обичах ви, съжалявам! Съжалявам! Само ми кажи как да продължа да  живея?!...

Разплака се. Хванах ръката му и извърнах глава. 

сумрак...

Един хартиен фенер в далечината се понесе нависоко. Много високо. Не си пожелах нищо. Нямах и право. 

животи...

 

 

© Ирина Колева All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Бри, ти ме знаеш. Подхождам несериозно почти към всичко, което се случва около мен. Към себе си като пишещ човек, най-вече Дали зад това стои нещо друго...Може би. Но не ми се влиза толкова надълбоко, наистина. Защото не ми е важно. Кво ми е на доводчето? Твърде добро си е 🙂
    Гушкам те😍

    И да, съжалявам, че така се получи само защото трябваше да предупредя тук, че ще оттегля разказа, за да може тези които са гласували да изтеглят гласа си и да го дадат на друг. Малко недомислено от моя страна. Даже много. За което се извинявам на гласувалите.
  • Нова съм клуба ви, Жоре
    А и моята обосновка лежи на далеч по-несериозни и почти смехотворни доводи 😊
    Споменах ги вчера при Бри. А и нали знаеш, във всеки майтап...И т.н....
    Важното е да се четем 👩‍💻👨‍💻
    Иво, здравей! Драго ми е да те видя
  • Добре дошла в клуба, Иринче.
    Засега съм го нарекъл
    Глас в пустиня
    Но се надявам името да не е окончателно...
  • Мечка ... )))
  • Свалям го по молба на ватора
  • Оххххххх!
  • Хахааа, Георги!
    Дано да не си останал така. Замислен.. 🙂🌸
  • Няколко пъти се замислих...
  • Има моя енергия
    Но какво се усеща не съм сигурна и няма как да знам. Лаик съм в писането.
    Приятно ми е, Димитър!
  • Ирина, няколко пъти го чета и все повече ми харесва. Има някаква магия в него
  • Приятно ми е да го чуя, Нина, брагодаря🌸
    Най-изненадана съм аз. Не очаквах, че един хартиен фенер ще ме доведе до този разказ
  • Не обичам "еротични" разкази. И никога не съм харесвала. Но този е така майсторски поднесен, че ме докосна! Поздравления!
  • Радвам се, Кари! Благодаря ти 🌸
  • Страхотен разказ! Успех
  • Мислиш ли...Георги
  • Дааааа!
  • Благодаря ви, момичета! Сладки сънища от мен 🦋🧚‍♂️🧜‍♀️🦸‍♂️😊
  • Глас и успех, Ирина!
  • Без думи! Много звезди!
  • О, Иринче.
    Чудесно е!
    Успех.
  • Муз🤔 След осемдесетте ми, може би. Все още предпочитам да съм муза 🙂
    А иначе, жените са толкова невнимателни колкото и мъжете. В разбиването и влюбването. Срамът е повсеместен 🙂
  • Няма и да прочетеш, защото са много цинични и ми ги отхвърлят.
    Жените са яки разбивачки на мъжки сърца, съвсем нормално е, разбиват ги съвсем неумишлено. Мъжете са си виновни, защото са прекалено влюбчиви.
    Направо ме е срам, че съм мъж, понякога.
    Добре е да имаш нe Муза, а Муз. Той ще те насочва правилно.
  • Ами, не ми е хрумвала по-голяма интрига. Но ти знаеш как нещата поемат тяхна си посока някаква. Аз дори нямах предвид смъртта, но музата каза "Не!", а аз казах "добре!" и само гледах отстрани
    Нищо цинично не съм ти чела. Но не е късно
  • Контури са. Но ми се искаше и нещо в контурите. Не, че не го можеш. Така, повече клонѝ, към “ученически трепети”. Не става въпрос, да пишеш цинизми, както правя аз , а да вмъкнеш неочакваност и художествена измислица, например, да се беше появил четвърти и да се заформи интрига.
  • Сенд, трепят се перачките от 17 век🧟‍♀️ 😊Заради сюжета е точката. Мога и да я махна, но не бях сигурна. А иначе, пикантерия не. Това са контури, все пак 😊
    Юри, не съм искала, не съм те стреснала 😘(с ролките)

    Иво, Емо, Наде, привет и гуш от мен 🥰
  • За сюжета-жена с двама мъже едновременно е възможно, като предварително е пределно ясно, че връзката ще е краткотрайна, защото всеки ще я поиска за себе си. Мъж с две жени едновременно, звучи разглобяващо, защото на по-късен етап, двете ще се изтрепят.
    Повечко хумор и пикантерия ми се искаше. Това 18+, за какво е?
    А иначе, харесвам очарователната напоритост на авторката.
  • Успех, Целувчице!
  • Харесвам такива контури, Ирина! 😊 Имаме нужда от тях! 😊 Не можа да ме изплашиш, все пак съм живял в Тайланд, а там...😊 Успех! 😊 Трябва и аз да почна да пиша къси, еротични разкази, имам много събран материал. 😊 Първи април сме! 😊
  • Пишеш страхотно, Ирина. Успех!🙂
  • )))
  • Ееее, не. Не е интересно само хубаво
    Нямам претенции към този разказ. Една приятелка ме закачи да пишем по тема "хартиен фенер". Видях предизвикателството тук и
    и си казах "а защо не?!" Това е. Благодаря ти
  • Предизвикателство в любим мой жанр.
    Утре, или други ден пускам моята творба, затова етично или ще казвам добра дума за конкуренцията, или ще премълча 😜
    Пожелавам ти призово място и млъквам.
Random works
: ??:??